النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

ترفندهای جالب خانه داری



ترفند و نکات جالب خانه داری که دانستن آنها بسیاری از کارهای شما را آسان می کند .

 

ظروف بلور و کریستال را چند ساعت داخل محلولی از سرکه سفید و آب قرار بدهید تا درخشان و شفاف شوند.

 

کمی اسپری مو به داخل دامن تان بزنید تا دیگر به پاها و بدنتان نچسبد.

 

سرکه+جوش شیرین+نمک را ترکیب کنید تا سخت ترین جرم و سوختگی ماهیتابه (حتی کف آن) و سینی فر را برایتان از بین ببرد و آن ها را مثل روز اول تحویلتان بدهد.

 

برای تمیز کردن داخل فر در یک ظرف کوچک ترکیب ¼ فنجان جوش شیرین،۲ قاشق غذاخوری نمک و به اندازه کافی آب گرم را باهم مخلوط کنید. محلول را روی محلی که کثیفی دارد بریزید و اجازه دهید برای ۵ تا ۱۰ دقیقه باقی بماند. سپس با یک اسفنج مرطوب به روی آن قسمت بکشید.

 

حوله حمام و دستشویی را چند وقت یک بار بشوییم؟

حوله حمام دستشویی یکی از آلوده ترین وسایل خانه است که باید مرتب شسته شود. سطح حوله حمام و توالت به دلیل رطوبتی که دارند محلی برای رشد و تجمع باکتری ها و قارچ ها است.

 

آلودگی حوله حمام و دستشویی

کارشناسان معتقدند به محض استفاده از حوله حمام و توالت سطح آن به محلی مناسب برای تجمع باکتری‌ها، قارچ‌ها، سلول‌های مرده پوست و میکروب‌های دیگر تبدیل می‌شود. در حالیکه بسیاری از این میکروب ها برای بدن ضرری ندارند اما وجود آنها روی سطح حوله عامل آلوده‌ کننده است.

 

میکروب شناس دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک در پاسخ به این پرسش که پس از چند بار استفاده از حوله، باید شست‌وشو شود، گفت: در صورتی که به طور کامل خشک شود نمی‌توان بیش از سه بار از حوله استفاده کرد و باید شسته شود.

 

لازم است حوله پس از استفاده در معرض هوا خشک شود و مرطوب بودن آن زمینه مناسبی را برای رشد میکروب‌ها فراهم می‌سازد. همچنین در صورتی که بوی خاصی از حوله تان استثمام می‌شود نشان می‌دهد میکروب ها در حال رشد کردن هستند.


منبع:

آموزش تمیز کردن حلقه ازدواج الماس نشان

حلقه های الماس نوعی سرمایه گذاری هستند پس به خوبی از آن ها مراقبت کنید تا همیشه تلالو داشته باشند. و این خیلی مهم است که قبل از اینکه شروع به تمیز کردن حلقه خود کنید یاد بگیرید که چگونه جلوی کثیف شدنش را بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا روش این کار را با هم بررسی کنیم.

 

حلقه نگین دار ازدواج را چگونه تمیز کنیم؟

کِرم دست، محصولات آرایشی مو و دیگر مواد آلوده‌ای که در طول روز با آن ها سر و کار دارید باعث می‌شود تا حلقه شما کثیف و کدر به نظر برسد. اگر فاصله دفعات زمانی تمیز کردن حلقه زیاد باشد، این مواد تبدیل به یک لایه ضخیم روی الماس شده و مانع درخشش و زیبایی آن می شود.

 

حلقه های الماس نوعی سرمایه گذاری هستند پس به خوبی از آن‌ها مراقبت کنید تا همیشه تلالو داشته باشند. و این خیلی مهم است که قبل از اینکه شروع به تمیز کردن حلقه خود کنید یاد بگیرید که چگونه جلوی کثیف شدنش را بگیرید.

 

چرا الماس نیاز به مراقبت ویژه هنگام تمیز شدن دارد؟

الماس ها با دوام هستند. ولی این به این معنی نیست که با هر پاک کننده قدیمی می‌توانید آن‌ها را تمیز کنید. بعضی مواد شیمیایی قوی یا ساییدن بیش از اندازه می‌تواند پوشش و دیگر موادی که برای بالا بردن عمر الماس استفاده شده اند را از بین ببرد. همچنین فلزات گرانبهایی که به عنوان پایه نگهدارنده الماس به کار می‌روند هم مستعد آسیب دیدن هستند، به ویژه زمانی که از مواد شیمیایی و یا لایه بردار‌های قوی استفاده شود.

 

نحوه تمیز کردن حلقه در خانه

1- حلقه خود را در محلول آب گرم و پاک کننده ملایم قرار دهید. مایع ظرفشویی انتخاب خوبی است، ولی می‌توانید از هر پاک کننده ملایم دیگر نیز استفاده کنید.

 

2- از یک مسواک نرم برای از بین بردن آلودگی‌ها استفاده کنید. از مسواکی که ممکن است روی بدنه حلقه شما خط بیندازد استفاده نکنید. به پایه‌های نگهدارنده الماس توجه ویژه کنید زیرا فضای بین نگین و حلقه، محل اصلی تجمع جرم است. اگر الماس کدر و تار به نظر می‌رسد دلیلش تجمع مواد کثیف و چربی در این ناحیه است. پس نرم‌ترین مسواک ممکن را تهیه کرده و با دقت زیاد این ناحیه را تمیز کنید.

 

3- حلقه را در محلول بچرخانید و بگذارید ۲ تا ۳ دقیقه در محلول باقی بماند.

 

4- شاید این مرحله بدیهی به نظر برسد اما رعایت نکردنش خرابی به بار می آورد و ممکن است مجبور شوید با یک لوله کش تماس بگیرید. پس درپوش چاه آب را بگذارید یا از یک صافی استفاده کنید و حلقه را با آب گرم بشویید.

 

5- با یک پارچه بدون پرز حلقه را خشک کنید.

اگر الماس و یا پایه آن احتیاج به تمیزی بیشتری دارند می‌توانید از یک آب پاش برای از بین بردن جرم استفاده کنید. همچنین می‌توانید از یک خلال دندان چوبی استفاده کرده و به آرامی جرم را از روی انگشتر پاک کنید و سپس مرحله 3 تا 5 را دوباره تکرار کنید.

 

آیا برای تمیز کردن حلقه باید از آمونیاک استفاده کنیم؟

برای تمیز کردن الماس هایی که شکستکی یا ترک ندارند می‌توانید از آمونیاک و آب استفاده کنید. اما دستورالعمل آن را به خوبی مطالعه کنید زیرا استفاده از آمونیاک زیاد خسارت شدیدی به پایه انگشتر می زند.

 

از راه حل تمیز کننده ملایم برای تمیز کردن الماس‌هایی که دچار شکستگی شده اند استفاده کنید زیرا آمونیاک می‌تواند منجر به از بین رفتن مواد پوشاننده الماس شود.

 

تمیز کردن حلقه هایی که چند سنگ قیمتی دارند

همه جواهرات نمی‌توانند به یک روش تمیز شوند زیرا بعضی از آن‌ها نسبت به بقیه شکننده تر هستند پس از روشی استفاده کنید که برای نامقاوم ترین آن‌ها مناسب باشد.


کادو تولد برای دختر 12 ساله

هدیه تولد دخترانه: هدیه و هدیه کلمات چهار حرفی ساده ای هستند که می توانند قلب ها را به هم نزدیک یا حتی آنها را از هم جدا کنند! هدیه تولد برای دختر 12 ساله هنگام انتخاب چیزی برای دختر باید بسیار مراقب باشید. اگر می خواهید لبخندی روشن روی لب های کودک یا نوجوان خود ببینید ، باید به آنچه می خواهید آماده کنید توجه کنید. سپس دوباره ، پیدا کردن هدیه مناسب برای یک دختر و خرید هدیه برای او می تواند دشوار باشد ، زیرا امکانات بی پایان است و انتخاب بسیار دشوار است.


اگر می خواهید برای دختران هدیه بخرید ، گزینه های زیادی وجود دارد. در اینجا برخی از آنها وجود دارد:


انواع هدایای تولد دخترانه:

خرس ها نوعی هدیه تولد برای دختران هستند

1. لباس:

خرید لباس مورد علاقه دخترانه می تواند بهترین هدیه تولد یک دختر باشد ، زیرا دختر هرگز نمی تواند لباس کافی داشته باشد. بنابراین خرید یک لباس جدید می تواند راهی عالی برای خوشحالی او باشد. دریابید که کودک با چه لباسی بیشتر خوشحال خواهد شد و چه گزینه هایی را انتخاب خواهد کرد. هنگام انتخاب لباس ، اندازه ، تناسب و سبک دختر مورد علاقه خود را در نظر بگیرید.


خرید لباس به عنوان هدیه تولد برای یک دختر

2. کفش:

خرید کفش برای یک نوجوان یا دختر جوان می تواند بهترین هدیه تولد برای یک دختر باشد. آیا به خاطر دارید که زندگی سیندرلا با یک کفش جدید چگونه تغییر کرد؟ دختران دوست دارند سبک خود را تجربه کنند. بنابراین ، دادن یک جفت کفش ورزشی یا کفش مخصوص دویدن می تواند ایده خوبی باشد. اما حتما اندازه مناسب را انتخاب کنید تا بعد از خرید مشکلی نداشته باشید.


کفش زیبا برای هدیه تولد دخترانه

3. جواهرات:

خرید جواهرات مورد علاقه یک دختر احتمالاً بهترین هدیه تولد برای یک دختر است و از آنجا که بیشتر دختران عاشق جواهرات هستند ، خواه این سنگهای قیمتی باشد یا سایر مواد مدرن. برخی از طرح های جسورانه لذت می برند ، در حالی که دیگران از طرح های براق استفاده می کنند. جواهرات مطمئناً یک دختر را تحت تأثیر قرار می دهد و بنابراین یک انتخاب ایده آل برای هدیه است.


بهترین جواهرات کادویی تولد دخترانه

4. عینک آفتابی:

عینک آفتابی بهترین هدیه تولد برای هر دختری است. خرید عینک آفتابی گیج کننده است. اما اگر از اندازه قاب و سبک مناسب دختر اطمینان دارید ، یک عینک آفتابی می تواند گزینه ایده آلی باشد. همچنین به دنبال عینکی باشید که مناسب شرایط آب و هوایی محلی ، قطبی برای دمای تابستان یا مدرن برای استفاده روزمره باشد. عینک آفتابی انواع مختلفی دارد و در طرح های مختلف موجود است ، بنابراین می توانید با گزینه های خرید زیادی روبرو شوید و انتخاب شیک و زیبایی داشته باشید.