النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

چگونه می توانم یک ایمیل ارسال کنم؟

چگونه می توانم یک ایمیل ارسال کنم؟

الکترونیکی به معنای نامه الکترونیکی است که بدون شک یکی از بزرگترین و مهمترین اختراعات بشر در دهه ها و قرن های اخیر است که امروزه از کاربرد و اهمیت آن آگاه هستیم. قبل از ارسال نامه الکترونیکی ، اگر شخصی مجبور بود نامه ای را به شخصی تحویل دهد ، پیام رسان خود را انتخاب می کند که برای تحویل نامه باید چندین روز و هفته در صحرا سفر کند یا از نامه های پرنده استفاده کند ، هر دو نامه در معرض خطر. زیرا در روش اول سارقان می توانند به آنها حمله کنند و در روش دوم - غذای دیگران!


بنابراین ایمیل در زندگی هر یک از ما نقش مهمی دارد و این در صورتی است که ممکن است بیشتر ما به آن توجه کافی نداشته باشیم. بیشتر ایمیل ها در رابط کاربری Gmail انجام می شود که متعلق به شرکت بزرگ گوگل است و هر یک از ما یک حساب کاربری در آن داریم. به همین دلیل ، ما می خواهیم نحوه ارسال ایمیل به Gmail را مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.


توجه: اگر قصد دارید به حساب یاهو خود ایمیل ارسال کنید ، برای دیدن آموزش کامل این لینک را کلیک کنید.


نحوه ارسال ایمیل از طریق تلفن

در مرحله اول این درس ، شما را با پاسخ سوال "نحوه ارسال ایمیل از طریق تلفن" آشنا می کنیم ، که ممکن است سوالی برای مبتدیان باشد. بنابراین حتما مرحله به مرحله پیش بروید تا بتوانید ایمیل مورد نظر خود را ارسال کنید.


1- به سیستم برنامه ایمیل خود وارد شوید و سپس اطلاعات کاربر خود را که شامل آدرس ایمیل و رمز عبور است وارد کنید تا مانند حساب زیر وارد حساب Gmail خود شوید.


یک نامه بفرست


2- شما قبلاً به سیستم حساب Gmail خود وارد شده اید. همانطور که نشان داده شده است ، در پایین صفحه علامت + وجود دارد. روی آن کلیک کنید.


یک نامه بفرست


3- در مرحله سوم ، پنجره جدیدی باز می شود که در آن می توانید به راحتی ایمیل ارسال کنید. اما شما باید یک سری موارد را کنترل و تکمیل کنید که در آن می توانید با استفاده از اعداد و محل آنها ادامه دهید.

چگونه با فرمول 5 صبح زود از خواب بیدار شویم؟

چگونه با فرمول 5 صبح زود از خواب بیدار شویم؟ چرا سحرخیز نیستم؟ راز افراد موفق و ثروتمند دنیا مانند بیل گیتس، وارن بافت، آنتونی رابینز، چارلز برانسون و.. سحرخیزی و بیدار شدن در ساعات ابتدایی روز است. آیا میدانید 90% درصد مدیران موفق دنیا ثبل از ساعت 6 صبح از خوب بیدار میشوند؟ چگونه مبتوانیم به این عملکرد و عادت مثبت دست یابیم؟ این سئوال اکثر افرادیست که دغدغه موفقیت و تلاش را دارند. بسیاری از افراد را میبینم که از کسل بودن و اهمال کاری گله دارند. آنها می گویند سحرخیز بودن برایشان تبدیل به یک آرزو شده است. به غیر ما ایرانی ها، تقریبا همه انسانها در سراسر جهان با این چالش ها مواجه هستند و مقالات بسیاری در این زمینه نوشته شده است. (how to wake up at 5am)در این مقاله قصد داریم از چند منظر به این رفتار بپردازیم.


چرا برای موفق شدن باید صبح زود بیدار شد؟

مزایای سحرخیزی چیست؟

بسیاری از افراد موفق و ثروتمند را دیده ام که در یک عادت باهم مشترک  بوده اند و آن چیزی نبود جز سحرخیزی. اکثر آنها در ساعاتی بین 4 تا 5 صبح از خواب بیدار میشوند و به مطالعه و یادگیری می پردازند. یکی از مزیت های مهم سحرخیزی این است که در این ساعات عوامل مزاحم مانند پیامک ها و تماس های اطرافیان وجود ندارد و میتوان بر روی مسائل اصلی کاری تمرکز کرد. از طرف دیگر سطح انرژی ما در ساعات اولیه صبح بالاست و میتوان چند برابر ساعات دیگر روز بازدهی داشت. همچنین باعث میشود استرس کمتری داشته باشید و وقت بیشتری برای آماده شدن برای روز کاری خود داشته باشید.

همچنین افراد سحرخیز از سطح انرژی و امید به زندگی بیشتری نسبت به همکاران خود برخوردار هستند. همچنین میزان افسردگی به طرز قابل توجهی کاهش میابد. از طرف دیگر اینگونه افراد به دلیل تمرین اراده ای که برای ساخت عادات جدید داشتند، از قدرت اراده و تصمیم سازی بالایی برخوردارند.

پیشنهاد ویژه

شرکت در دوره آموزش سحرخیزی

آیا همه انسان ها باید صبح زود بیدار شوند؟

طبق آخرین تحقیقات بعمل آمده، الزاما همه انسان ها در ساعات ابتدای روز عملکرد بالایی ندارند. برخی از افراد در ساعات پایانی شب بازدهی بالایی دارند و می توانند بسیاری از کارهای مهم ذهنی را در ساعات پایانی انجام دهند. بناراین ابتدا ساعت بیوریتمیک بدن خود را پیدا کنید. برای انجام این کار یک فرمول عالی را به مدت یک هفته پیش بگیرید تا بدانید بدن شما در چه ساعاتی بازدهی خوبی دارد.

برای انجام این کار به مدت یه هفته شب ها راس یک ساعت مشخص به تختخواب بروید. مثلا به خود متعهد بشوید که هر شب ساعت 10 شب بخوابید. توجه داشته باشید از خوردن غذاهای سنگین و چرب تا 2 ساعت قبل از خواب خودداری کنید. سعی کنید غذاهای سبک یا میوه میل کنید تا بدن انرژی کمتری برای سوزاندن و هضم آنها تلف کند. پس از اینکه یک خواب عمیق را تجربه کردید، توجه کنید چه ساعتی از خواب سیر می شوید؟ چه ساعتی بدون هیچ مشکلی از خواب بیدار می شوید؟ این روند ار به مدت یک هفته ثبت کنید. در عین ناباوری خواهید دید بدن شما نسبت به یک ساعت خاص تنظیم شده و با بیشترین انرژی از خواب بر خواهید خواست.

در ادامه به یکی از تمرین های پیدا کردن ساعت بیوریتمیک بدن اشاره خواهیم کرد:
شنبه: ساعت خواب: 10 شب – ساعت بیدار شدن: 7 صبح
یکشنبه: ساعت خواب: 10 شب – ساعت بیدار شدن: 7 صبح
دوشنبه: ساعت خواب: 11 شب – ساعت بیدار شدن: 9 صبح
سه شنبه: ساعت خواب: 10/35 شب – ساعت بیدار شدن: 5 صبح
چهارشنبه: ساعت خواب: 10 شب – ساعت بیدار شدن: 7 صبح
پنجشنبه: ساعت خواب: 11شب – ساعت بیدار شدن: 9 صبح
جمعه: ساعت خواب: 12 شب – ساعت بیدار شدن: 10 صبح

همانطور که در مثال بالا می بینید، یک فرد بصورت فرضی روند خواب و بیدار شدن خود را در یک هفته ثبت کرده است. برای پیدا کردن ساعت بیدار شدن بدون تنظیم ساعت و موبایل، باید میانگین ساعت بیدار شدن را بدست آوریم. در مثال بالا میانگین بیدار شدن حدود ساعت 8 صبح می باشد. شما نیز از این فرمول استفاده کنید. به شما قول می دهم پس از آن بدون هیچ مقاومتی از خواب بیدار خواهید شد.

آیا انگیزه ای برای زود بیدار شدن دارید؟

قبل از هرکاری ببینید برای چه موضوعی میخواهید زود از خواب بیدار شوید؟ این نکته را بیاد داشته باشید که صبح زود بیدار شدن هدف نیست یلکه رفتاری است که در پس یک هدف شکل می گیرد. مثلا مواقعی را بیاد بیاورید که می خواهید صبح زود به یک مسافرت لذت بخش بروید و یا قرار ملاقات مهمی داشته باشید، در این حالت از تمام امکانات مانند زنگ هشدار موبایل و وسایل دیگر استفاده میکنید تا به موقع از خواب بیدار شوید. اگر میخواهید صبح زود با انرژی و انگیزه بیدار شوید، ابتدا هدف لذت بخشی مثل تناسب اندام، ادامه تحصیل و آموختن یک مهارت مورد علاقه را مشخص کنید. در این حالت ذهن شما درگیر مسئله شده و شما را ترغیب می کند برای رسیدن به هدف.

 

پیشنهاد ویژه

شرکت در دوره آموزش سحرخیزی

چگونه با فرمول 5 صبح زود از خواب بیدار شویم؟

از اهرم رنج و لذت استفاده کنید

همه ما قبول داریم که بیدار شدن در ساعات اولیه روز بسیار سخت است و نیازمند یک انگیزه بزرگ است. فرمولی که به من در این زمینه کمک کرد، استفاده از اهرم رنج و لذت برای دستیابی به هدفم بود. من مدام با خود آینده طلایی را متصور میشدم که در آن به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده و این تجربه جالب را به دیگران نیز منتقل میکنم. این فکر بسیار انگیزه بخش بود. همچنین میتوان از خود سئوال کرد،

اگر صبح زود بیدار نشوم، چه رنجی را در آینده متحمل خواهم شد؟
اگر اکنون رنج بکشم، به چه لذتی در آینده خواهم رسید؟ داشتن این تصویر زیبا از روزهای موفقیت، بسیار انگیزه بخش خواهد بود.
من خود را در آینده و پس از رسیدن به هدف چگونه میبینم؟
اگر امروز یک لذت موقتی مانند خوابیدن را تجربه کنم، چه مواهبی را در آینده از دست خواهم داد؟

از ریز عادتها شروع کنید

هرگاه یک هدف بزرگ مانند کاهش وزن 30 کیلویی در 2 ماه یا دستیابی به درآمد میلیاردی در یکسال و آرزوهای بزرگ اینچنینی تعیین شود، ذهن قدرت این تصویر بزرگ را بیشتر از توان خود میبیند و انرژی حرکت به سمت آنرا نخواهد داشت. بنابراین با خود قرار بگذارید ابتدا به اهداف کوچک برسید و سپس عادات جدید بسازید. پیشنهاد میشود در یک پروسه یک ماهه، برنامه ریزی کنید که چگونه عادت جدید را بسازید. بطور مثال در روزهای ابتدایی اگر ساعت 9 از خواب بیدار میشوید، میتوانید بیدار شدن در ساعت 8 را تمرین کنید و در هفته های بعد ساعت 7 صبح و به همین ترتیب در یک پرسه ی یا دو ماهه به هدف خود برسید.

چگونه با فرمول 5 صبح زود از خواب بیدار شویم؟

پیشنهاد ویژه

شرکت در دوره آموزش سحرخیزی

لطفا جو گیر نشوید

حتما افرادی را دیده اید که وقتی تصمیم میگیرند ورزش کنند، در روزهای اول بصورت افراطی و با شدت زیاد به ورزش میپردازند و پس از  چند روز از تاب می افتند. یا افرادی که تصمیم به درس خواندن میگیرند، ابتدا از 20 صفحه در روز شروع میکنند سپس به 15 صفحه و هر روز کمتر و کمتر. سعی کنید بصورت پلکانی زمان خواب خود را تنظیم کنید. مثلا اگر قرار است در دراز مدت هر روز ساعت 6 از خواب بیدار شوید،‌ اینکار را از روز اول انجام ندهید. همیشه این توصیه را به دوستان داشته ام که از فرمول “تمرکز” و “پیوستگی” برای رسیدن به هر هدفی استفاده کنند و نتایجی عالی خواهند گرفت.

ذکر این نکته ضرریست که اگر بطور افراطی و کمالگرایانه هدفی را اتخاب کنید و شکست بخورید، انگیزه شما به مراتب قبل از شروع هدف پایینتر خواهد آمد زیرا عزت نفس شما دچار آسیب شده و مدام به خود یادآور میشوید که تو شایسته دستیابی به این هدف نیستی. بنابراین جوگیر شدن و تعیین اهداف خیلی بزرگ و سختگیری بر خود، میتواند آسیب های جدی به قدرت اراده شما وارد کند.

موانع سحرخیزی را شناسایی کنید

تماشای تلویزیون و کار با موبایل تا انتهای شب

موانع زود بیدار شدن را شناسایی کنید و هر روز یکی از آنها را حذف کنید. بطور مثال اگر عادت دارید تا ساعت 12 شب برنامه های تلویزیون را تماشا می کنید، از این پس هر روز 15 تا 30 دقیقه از این زمان را کاهش دهید تا به ساعت 10 شب برسد. طبق تحقیقات انجام شده بدن افراد بزرگسال روزانه بین 7 تا 9 ساعت خواب لازم دارد. از اینرو اگر تصمیم دارید هر روز ساعت 5 صبح از خواب بیدار شوید، لازم است که ساعت 22 تا 2:30 به تخت خواب خود بروید. از همراه بردن موبایل و لپ تاپ به تخت خواب خود خودداری کنید زیرا اشعه ساطع شده از دستگاههای الکترونیکی باعث کاهش کیفیت خواب شما میشود. تحقیقات دانشمندان نشان میدهد، ذهن انسان بطور طبیعی نیاز دارد ساعاتی قبل از خواب، آرام شود و تلاطم امواج ذهنی به کمترین میزان خود برسد. بنابراین ذهن خود را آزاد بگذارید و دو ساعت قبل از خواب به صفحه تلویزیون و موبایل نگاه نکنید. همچنین عصب های چشم در اثر خیره شدن به صفحه موبایل و تلویزیون ملتهب شده و زمانی بین 1 الی 2 ساعت زمان میبرد تا به وضعیت عادی برسد و قرمزی چشم (التهاب رگهای خونی) بهبود یابد.


رفع بوی هر نوع غذا از خانه با تکنیک های فوری

بوی غذاها در حین پخت و پز چندان آزار دهنده نیست اما با گذشت مدت زمانی اگر بو همچنان در محیط باقی مانده باشد، بسیار ناخوشایند است بخصوص در آپارتمان های کوچک که گردش هوا به خوبی صورت نمی گیرد. به همین دلیل در این بخش از سبک زندگی و رازهای خانه داری نمناک برای رفع بوهای نامطبوع ترفندهایی را ارائه می دهیم.

روش از بین بردن بوی غذا در خانه


رفع بوی غذا از خانه

استفاده از سیب زمینی :

سیب زمینی در جذب بو بسیار خوب عمل می کند. کاری که می توانید برای رفع بوی بد غذا انجام دهید این است که کمی نمک روی نصف سیب زمینی بپاشید و آنها را درون یک ظرف در آشپزخانه قرار دهید.

روشن کردن شمع :

برای رفع بوی آشپزخانه، روشن کردن یک شمع بسیار موثر است. شمع بوها را خنثی کرده و از انتشار آن جلوگیری می کند.

رفع بوی انواع غذا

خیساندن تخته های برش :

اگر در تلاش برای از بین بردن بوی غذا در آشپزخانه هستید، لازم به یادآوری است که بو می تواند روی ظروف و همچنین در هوا بماند.

تخته های برش چوبی هستند و در اثر خرد کردن، آب گوشت و سبزیجات می تواند به عمق تخته نفوذ کرده و از بین بردن آن را سخت تر کند.

جوشاندن دارچین :

برای از بین بردن بوی نامطبوع آشپزخانه، رایحه دارچین گزینه خوبی است. چند عدد چوب دارچین را داخل قابلمه آب به مدت 5 دقیقه بجوشانید و اجازه دهید تا خنک شود.

استفاده از دانه های قهوه :

نوشیدن قهوه ی صبحگاهی علاوه بر بالا بردن انرژی فواید دیگری دارد مثلا می تواند بوی ماندگار پخت و پز غذا از شب قبل را از بین ببرد. ته مانده دانه های قهوه را داخل کاسه ای بریزید و آن را روی میز آشپزخانه قرار دهید تا موجب رفع بوی نامطبوع شود.

استفاده از دانه قهوه

استفاده از سرکه:

سرکه سفید علاوه بر اینکه یک پاک کننده عالی به شمار می رود، برای خنثی سازی بوی نامطبوع خانه و آشپزخانه نیز فوق العاده است. یک فنجان سرکه را داخل تابه ای روی اجاق گاز به مدت 15 دقیقه بجوشانید تا بوهای نامطبوع از بین برود.

جوشاندن پوست مرکبات :

لیمو، به دلیل داشتن رایحه دلنشین در رفع بوی نامطبوع محیط و خوش بو کردن غذا موثر است. به همین دلیل مقداری از پوست لیمو را قبل از استفاده بگیرید و داخل قابلمه ای از آب بریزید. سپس حدود یک ساعت روی حرارت ملایم قراردهید.

جوشاندن پوست لیمو

استفاده از جوش شیرین:

یکی دیگر از مواد قوی و پرکاربرد در آشپزخانه، جوش شیرین است که می تواند به راحتی در تمام قسمتهای خانه استفاده شود. برای از بین بردن بوی پخت و پز، کافی است که یک ظرف پر از جوش شیرین را در محیط قرار دهید.

تنظیم دمای یخچال :

یکی از راه های رفع بوی بد یخچال، بیرون ریختن مواد غذایی فاسد شده است اما اگر همچنان یخچال بوی بدی می دهد، دمای آن را بررسی کنید زیرا دمای پایین یخچال خود یکی از علل خراب شدن مواد غذایی و ایجاد بوی بد است.

روشن کردن تهویه :

بهترین راه برای جلوگیری از ماندگاری بو، خارج کردن آن از طریق هود یا هواکش است. البته به یاد داشته باشید که فیلترها را مرتباً عوض کنید.

باز کردن پنجره ها در از بین بردن بو به شما کمک می کند، حتی اگر می توانید پنکه ای را به سمت پنجره تنظیم کرده تا بوی بد را به بیرون هدایت کند.


از بین بردن خش از روی سطوح مختلف

تمیز کردن خط و خش از سطوح مختلف

یک حرکت بدون توجه می تواند خراش های زیادی بر روی وسایل مورد علاقه شما ایجاد کند، اما نیازی به نا امید شدن یا دور انداختن شی آسیب دیده وجود ندارد، شما می توانید به راحتی با خراش های سطحی با استفاده از مواد خانگی معمولی مقابله کنید، در بخش رازهای خانه داری نمناک نکات مفیدی برای کمک به شما در حفاظت از سطوح مختلف از آسیب و ایجاد هر شی براق مانند ارائه شده است که به کار بردن آن ها بسیار موثر خواد بود.

از بین بردن خش از روی سطوح مختلف


از بین بردن خراش

از بین بردن سطوح شیشه ای:

برای حذف یا پنهان کردن خراش های کوچک روی سطوح شیشه ای، از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

کمی خمیر دندان (بدون گرانول یا افکت سفید کننده) را بر روی یک پد پنبه یا یک تکه پارچه پنبه ای قرار دهید و با استفاده از حرکات دایره ای، به مدت 10 ثانیه آن را روی سطح شیشه بمالید، سپس باقیمانده های خمیر دندان را با آب پاک کنید و بشویید.

یک لایه نازک روغن گیاهی را بر روی یک پارچه میکروفایبر و یا یک تکه پنبه بریزید و به آرامی آن را به مدت چند ثانیه روی سطح بکشید تا به طور موقت از خراش های سطحی خلاص شوید، همچنین شما می توانید با استفاده از مقدار کمی وازلین هم به همین نتیجه مشابه برسید.

با مخلوط کردن جوش شیرین همراه با کمی آب، خمیر پولیش خود را درست کنید و آن را روی سطح شیشه ای بکشید و سپس ناحیه خراش را با استفاده از یک تکه پارچه نخی یا پارچه پشمی خشک کنید، به آرامی تمام خمیر اضافی را با یک پارچه مرطوب بردارید.

پولیش شیشه نیز می توانند در حذف خراش های روی سطوح شیشه موثر باشند، تنها دستورالعملش را دنبال کنید، قبلاً اطمینان حاصل کنید که ترکیب شیمیایی محصول برای این نوع خاص از سطح مناسب است.

خراش روی شیشه

خراش سطوح شیشه ای

از بین بردن خراش روی اقلام چرمی:

خراش ها روی سطوح چرمی بسیار رایج هستند، اگر آسیب خیلی جدی نباشد، می توانید به راحتی آن را در خانه ترمیم کنید، مقداری روغن گیاهی و یا روغن بچه را بردارید و آن را با استفاده از یک گوش پاک کن روی سطح خراش بکشید، روغن را به صورت دایره ای روی سطح بمالید و سپس بگذارید خشک شود، باقی مانده های روغن را با یک پارچه تمیز پاک کنید، در صورت لزوم، این روند را تکرار کنید.

راه دیگر برای پوشش دادن خراش های یک سطح چرمی استفاده از لاک ناخن است، یک رنگ لاک را انتخاب کنید که با رنگ چرم مطابقت داشته باشد و مقدار کمی را به ناحیه آسیب دیده با خلال دندانی بزنید، هم چنین شما می توانید خراش ها را با کمک یک واکس چرمی مخصوص حذف کنید، متناوبا, شما می توانید از موم معمولی (برای مثال, که از یک شمع) استفاده کنید، موم را حرارت دهید و آن را به خراش اعمال کنید، سطح آسیب دیده را با یک پارچه فلانل تمیز کنید، خراش را کامل با موم بپوشانید و آن را درست نقاشی کنید و سپس با واکس های چرمی رویش سایه بیندازید.

خراش اقلام چرمی

تمیز کردن خراش روی اقلام چرمی

از بین بردن خراش سطوح چوبی:

برای پنهان کردن یا برداشتن عیوب سطحی چوبی، توصیه های زیر را دنبال کنید:

اگر با خراش های روی چوب تیره سر و کار دارید، ید به شما کمک می کند، آن را با آب رقیق کنید و محلول را به مناطق آسیب دیده با استفاده از یک پنبه بزنید، در صورت نیاز، خراش ها را با روغن جلا بپوشانید.

گزینه دیگر این است که نیمی از هسته گردو را بردارید و آن را بر روی نواحی آسیب دیده بمالید، وقتی خراش ها تیره شدند، آن ها را با یک پارچه تمیز کنید، سپس روغن جلای بی رنگ بزنید.

اگر یک سطح چوبی ترک برداشته شود، با استفاده از مایونز می تواند به حالت اولیه خود باز گردد، کمی مایونز را بر روی یک تکه پنبه بگذارید و روی ناحیه ترک برداشته قرار دهید، زیاده روی نکنید، اجازه دهید تا 2 الی 3 روز بماند، چوب کمی متورم می شود و باعث می شود که ترک ها به هم نزدیک شوند.

خراش روی چوب

خراش روی سطوح چوبی

از بین بردن خراش سطوح پلاستیکی:

در ادامه بحث رفع خط و خش از سطوح مختلف در نمناک چند ترفند وجود دارند که به شما کمک می کنند خراش های روی سطوح پلاستیکی را حذف کنید:

نقص های سطوح صاف پلاستیکی را می توان با استفاده از یک سشوار معمولی و یا یک حرارت کم پنهان کرد، آن را روی حداقل قدرت تنظیم کنید و جریان هوای داغ را در طول سطح آن بزنید، در صورت لزوم، دما را تا زمانی که علائم از بین بروند افزایش دهید، 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و سپس سطح را تمیز کنید تا خراش ها کاملاً از بین بروند.

هم چنین پولیش خودرو می توانند در بازیابی اشیا پلاستیکی موثر باشند، هر گونه کثیفی را از ناحیه آسیب دیده بردارید و سپس محصول را به کار ببرید، با تمیز کردن سطح با یک پارچه lint - free کار را تمام کنید.


ژل بهداشتی بانوان چه مارکی خوبه؟

هرچه ناحیه‌ی خارجی واژن اسیدیته‌ی بالاتری داشته باشد، باکتری‌های بیشتری در آن ناحیه تجمع کرده و تکثیر می‌شوند. این موضوع باعث تولید بوی نامطبوع و آزاردهنده در این ناحیه از بدن خواهد شد. این‌جا است که ژل بهداشتی بانوان به کمک شما می‌آید. یکی از روش‌هایی که به بانوان در حفظ سلامت و بهداشت اندام تناسلی کمک می‌کند استفاده از ژل شستشوی بهداشتی هستند.

البته این را در نظر بگیرید هدف این محصولات تنظیم PH قسمت واژن است. استفاده نادرست یا انتخاب محصول اشتباه مثل صابون های اسیدی می‌تواند مقدار نرمال PH را به‌ هم بریزد. در نتیجه دچار بسیاری از بیماری‌های زنان مانند عفونت و قارچ می‌شوید. محصولاتی که برای سلامت زنان تولید می‌شوند از فرمول‌ها و مواد خاصی درست می‌شوند. پس با انتخاب اشتباه سلامت خود را به خطر نیندازید.

در ادامه 10 مورد از بهترین ژل بهداشتی بانوان باکیفیت، از برندهای معتبر ایرانی و خارجی که می‌توانید با خیال راحت استفاده کنید را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه

ژل بهداشتی بانوان لافارر

ژل بهداشتی بانوان لافارر

یکی از محصولاتی که در این بخش با آن آشنا می‌شوید، ژل بهداشتی بانوان لافارر مدل Genital Cleansing Gel است.

این محصول در حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود و دارای رایحه‌ی بابونه، مالوا و آلوئه‌ورا است. ژل بهداشتی بانوان لافارر ضد حساسیت و ضد باکتری است. همچنین از بوی بد، خارش و عفونت‌های قارچی، ویروسی و باکتریایی جلوگیری می‌کند.

با استفاده از این محصول بهداشتی می‌توانید از بهداشت و سلامت ناحیه‌ی تناسلی مطمئن باشید. به این ترتیب کمتر به دکتر و درمان‌ احتیاج پیدا خواهید کرد.

این ژل بهداشتی PH بدن را متعادل می‌سازد. در نتیجه باکتری‌ها و قارچ‌هایی که باعث بیماری و عفونت می‌شوند نمی‌توانند در این محیط تکثیر و رشد کنند.

خوب است بدانید که همیشه عفونت‌های باکتریایی، قارچی و انگلی باعث ایجاد بیماری نمی‌شوند؛ بلکه ممکن است موجب به‌وجود آمدن عوامل بیماری‌زای دیگری در ناحیه‌ی واژن ‌شوند.

ژل شستشوی بانوان هیدرودرم

ژل شستشوی بانوان هیدرودرم

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم سری Quadra Action یکی دیگر از محصولاتی است که می‌توانید برای سلامت ناحیه‌ی تناسلی از آن استفاده کنید.

این محصول از خشکی پوست ناحیه‌ی خارجی واژن جلوگیری می‌کند و همچنین باکتری‌ها را هم از بین می‌برد.

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم سری Quadra Action مناسب شست‌وشوی روزانه است. عصاره‌ی بابونه و گلیسیرین موجود در این محصول باعث ایجاد خاصیت ضد التهابی می‌شود. این ویژگی مانع از تغییر و خشکی پوست در ناحیه‌ی خارجی واژن می‌شود.

عدم استفاده از مواد حساسیت‌زا در ترکیبات این ژل بهداشتی باعث می‌شود اثری ملایم و موثر داشته باشد. علاوه‌بر مصرف روزانه می‌توانید در هوای گرم یا دورانی که ورزش می‌کنید از این محصول استفاده کنید. زیرا احتمال ایجاد بوی ناخوشایند در این شرایط بیشتر است.

ژل بهداشتی بانوان اوریاژ مدل Gyn Phy

ژل بهداشتی بانوان اوریاژ مدل Gyn Phy

یکی دیگر از محصولاتی که به شما در مراقبت و نظافت ناحیه‌ی تناسلی کمک بسیاری می‌کند، ژل بهداشتی بانوان اوریاژ مدل Gyn Phy است. این محصول فرانسوی در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود.

بانوان در تمام سنین، حتی دختران بالای ۴ سال می‌توانند از این ژل بهداشتی به‌صورت روزانه استفاده کنند. این ژل دارای عوامل پاک‌کننده است که ناحیه‌ی ژنیتال را تمیز و ایمن می‌سازند.

ژل بهداشتی بانوان اوریاژ بسیار ملایم و خوشبو است و در ناحیه‌ی اطراف واژن ایجاد خشکی و سوزش نمی‌کند. به‌علاوه این ناحیه را در برابر باکتری‌ها و قارچ‌ها ایمن می‌سازد.

PH این ژل بهداشتی با ناحیه‌ی واژن متناسب است و باعث ایجاد خشکی نمی‌شود. عدم استفاده از صابون در ترکیبات این ژل باعث می‌شود هیچ‌گونه آلرژی ایجاد نشود.

از این ژل می‌توانید ۱ الی ۲ بار در روز استفاده کنید. برای استفاده از این ژل بهداشتی کمی از آن را با آب مخلوط کرده و ناحیه‌ی ژنیتال را با آن می‌شویید. پس از استفاده از ژل این ناحیه را خوب آبکشی کنید.