النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

چگونه می توانم یک ایمیل ارسال کنم؟

چگونه می توانم یک ایمیل ارسال کنم؟

الکترونیکی به معنای نامه الکترونیکی است که بدون شک یکی از بزرگترین و مهمترین اختراعات بشر در دهه ها و قرن های اخیر است که امروزه از کاربرد و اهمیت آن آگاه هستیم. قبل از ارسال نامه الکترونیکی ، اگر شخصی مجبور بود نامه ای را به شخصی تحویل دهد ، پیام رسان خود را انتخاب می کند که برای تحویل نامه باید چندین روز و هفته در صحرا سفر کند یا از نامه های پرنده استفاده کند ، هر دو نامه در معرض خطر. زیرا در روش اول سارقان می توانند به آنها حمله کنند و در روش دوم - غذای دیگران!


بنابراین ایمیل در زندگی هر یک از ما نقش مهمی دارد و این در صورتی است که ممکن است بیشتر ما به آن توجه کافی نداشته باشیم. بیشتر ایمیل ها در رابط کاربری Gmail انجام می شود که متعلق به شرکت بزرگ گوگل است و هر یک از ما یک حساب کاربری در آن داریم. به همین دلیل ، ما می خواهیم نحوه ارسال ایمیل به Gmail را مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.


توجه: اگر قصد دارید به حساب یاهو خود ایمیل ارسال کنید ، برای دیدن آموزش کامل این لینک را کلیک کنید.


نحوه ارسال ایمیل از طریق تلفن

در مرحله اول این درس ، شما را با پاسخ سوال "نحوه ارسال ایمیل از طریق تلفن" آشنا می کنیم ، که ممکن است سوالی برای مبتدیان باشد. بنابراین حتما مرحله به مرحله پیش بروید تا بتوانید ایمیل مورد نظر خود را ارسال کنید.


1- به سیستم برنامه ایمیل خود وارد شوید و سپس اطلاعات کاربر خود را که شامل آدرس ایمیل و رمز عبور است وارد کنید تا مانند حساب زیر وارد حساب Gmail خود شوید.


یک نامه بفرست


2- شما قبلاً به سیستم حساب Gmail خود وارد شده اید. همانطور که نشان داده شده است ، در پایین صفحه علامت + وجود دارد. روی آن کلیک کنید.


یک نامه بفرست


3- در مرحله سوم ، پنجره جدیدی باز می شود که در آن می توانید به راحتی ایمیل ارسال کنید. اما شما باید یک سری موارد را کنترل و تکمیل کنید که در آن می توانید با استفاده از اعداد و محل آنها ادامه دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد