النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

مدل ظرف شکلات خوری زیبا و شیک

وجود یک ظرف پر از شکلات‌های رنگارنگ روی میزِ پذیرایی هرخانه، بیانگر اهمیت این خوراکی دم دستی برای پذیرایی‌های کوتاه و مختصر است، ردّ پای این ظرف را در ادارات، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها هم می‌توانید ببینید تا از همکاران و مراجعین هر چند مختصر پذیرایی شود.


یک شکلات خوری زیبا و جذاب با انواع شکلات‌های متنوع و ملون می‌تواند پذیرایی شما را در هر جا به ویژه خانه کامل نماید. این محصول متنوع و عمدتاً دردار در دو یا سه طبقه کمک زیادی به میزبان می‌کند.


کمی هم در مورد شکلات

شکلات خوراکی است که از کاکائو تولید می‌شود، این ماده‌ی غذایی شیرین، خوشمزه، جذاب، انرژی زا و پر طرفدار در جهان، از ترکیب شیر، شکر، کره‌ی کاکائو و پودرکاکائو با طعم‌های مختلف و به نسبت‌های متفاوت ساخته و به علاقه‌مندان هدیه می‌گردد.


نگاهی به کاربرد و نقش شکلات خوری

شکلات خوری یکی از ظروف پذیرایی است که وجود دست کم یکی نمونه از آن در هرخانه‌ای اجتناب ناپذیر است، این ظرف علاوه بر کارکرد معمول، در کنار سایر ظروف در زیبایی و جذابیت دکوراسیون خانه و آشپزخانه تاثیر مهم و چشم‌نوازی دارد.


کسانی که به داشتن دکوراسیون شیک و زیبا اهمیت می‌دهند در انتخاب و چینش ظروف پذیرایی و تزئینی از ریز تا درشت، نهایت دقت را به خرج می‌دهند. ظرف‌های شیرینی و شکلات خوری بیشترین استفاده و کاربرد را در میان سایر وسایل پذیرایی دارند چرا که شیرینی و شکلات همیشه تداعی کننده‌ی کام شیرین و حلاوت است و برای همه کس خوشایند است.


ظروف شکلات‌خوری از نظر جنس و طراحی دارای تنوع هستند و این توان را دارند که شما را مجاب به خرید نمایند.


نوع چینی آنها به دلیل زیبایی، ظرافت و جذابیت در مقایسه به شکلات خوری مسی طرفداران بیشتری دارد. البته نباید از کیفیت بالا، دوام و زیبایی ظرف مسی هم غافل شد.


انتخاب شکلات خوری شیک و مناسب

بهتر است ظروف پذیرایی شما مانند میوه خوری، شیرینی و شکلات خوری با هم هماهنگ و ست باشند. این هارمونی فضایی شیک و دلچسب برای مهمانان فراهم می‌کند. عدم هماهنگی و تناسب، میز و محیط پذیرایی را شلوغ می‌کند و جلوه دکوری وسایل و ظروف شما را کم‌رنگ و به حاشیه می‌برد.

ظروف مسی که بیشتر برای ترئین کاربرد دارند، با قیمت گران‌تر می‌توانند در جای جای خانه و آشپزخانه، جنبه‌ی دکوری خود را به گونه‌ای زیبا و دلفریب به نمایش بگذارند.

شکلات خوری، ظرفی پر مصرف برای پذیرایی به شمار می‌رود، نوع دردار آن که روی میز پذیرایی و جلو مبلی قرار می‌گیرد، مانع نفوذ گرد و غبار و ذرات دیگر می‌گردد.

چگونگی پذیرایی، استفاده و چینش ظروف همیشه بیانگر سلیقه و هنر میزبان است، پس سعی کنید با انتخاب گونه‌های زیبا، مقاوم و با کیفیت این هنر را به منصه‌ی ظهور بگذارید.

نگاهی به انواع شکلات خوری‌ها از نظر جنس

شکلات خوری‌ها معمولاً از چوب، شیشه، مس، سرامیک، برنج، خاتم و قلم کاری شده و … در مدل دو یا چند طبقه و اَشکال هندسی تولید می‌شوند.


شکلات‌خوری برنجی: این محصول زیبا با نقوش رنگارنگ، جلوه‌ای بی نظیر به محیط می‌دهد. اگر از این ظرف به خوبی نگه‌داری کنید و آن را در محیط اسیدی قرار ندهید، سال‌ها در کنار شما خواهد ماند.

این ظرف که از هند به ایران آمده، شامل طرح و نقش‌هایی است که باب سلیقه‌ی ایرانی‌هاست و با گذشت زمان آنتیک‌تر نیز می‌شود.

شیشه‌ای: شکلات خوری شیشه‌ای محصولی پر مصرف است، اگر از آن مراقبت شود، بدون اینکه از مد بیفتد، همراه مناسبی برای شماست. دیده‌شدن شکلات‌های رنگارنگ و براق در ظرف، ویژگی منحصر به فرد شکلات خوری شیشه‌ای است.

شکلات خوری خاتم‌ کاری شده: طراحی و ساخت هنرمندانه‌ و داشتن نقوش هندسی مانند مثلث روی این ظرف، آن را به محصولی زیبا، لوکس و بی نظیر تبدیل کرده است. این حاصل صنعت دستی و ماندگار ایرانی هواداران بسیاری دارد و می‌تواند هدیه‌ای فاخر و ارزشمند برای عزیزانتان باشد.

ظرف شکلات خوری قلم کاری: ترسیم نقش‌های قلم‌زنی روی مس، این ظرف را در ردیف آثار هنری، زیبا و مانا قرار داده است، اضافه کردن این ظرف منحصر به فرد به دکوراسیون خانه، چشمان شما را روزانه نوازش می‌دهد.

سرامیکی: این ظرف فانتزی و سرامیکی با اَشکال حیوانات و پرندگان اخیراً تولید و وارد بازار شده است که توانسته جای خود را در میان کاربران باز کند، اگر کودک درونتان هنوز فعال است، با خرید یک نمونه از این شکلات خوری پاسخگوی آن باشید. این ظرف گزینه‌ی مطلوب و مناسبی برای اتاق کودک محسوب می‌گردد.

شکلات‌خوری سفالی: استفاده از انواع ظروف سفالی در میان خانواده‌های ایرانی سابقه‌ای دیرینه دارد، شکلات خوری سفالی با قیمت ارزان، تزئینات و نقوش زیبا دمده نمی‌شود و جنبه‌ی دکوری خود را نیز حفظ می‌کند.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب ظرف شکلات خوری مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۲ مدل ظرف شکلات خوری ارزان، باکیفیت و زیبا را برای شما آماده کرده‌ایم. این ظرف‌های شکلات خوری امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد