النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

بهترین راه های شاد زیستن و زندگی بهتر

در این مقاله ما بهترین روشهای خوشبخت زیستن و داشتن زندگی بهتر را به شما خواهیم گفت. به نکات زیر توجه کنید. برای تمرکز بر نکاتی که برای شما بهتر است لازم نیست همه نکات را دنبال کنید.

 

با ارائه این مقاله ، ما قصد نداریم که همیشه شما را خوشحال کنیم ، بلکه می خواهیم شما بجای احساس ناراحتی ، عصبانیت ، افسردگی و اضطراب ، حداقل یک یا چند بار در روز احساس خوشبختی کنید.

 

 

لحظه ای زندگی کن

به عنوان مثال ، بهتر است به جای نگرانی در مورد قرار ملاقات با پزشک روز بعد ، هنگام غذا خوردن با خانواده خود به غذا ، خانواده و گفتگو فکر کنید.

 

با صدای بلند بخندید پیش بینی احساس خوشبختی باعث افزایش سطح هورمون “اندورفین” و سایر هورمون های منجر به خوشبختی و آرامش شما می شود و در عین حال تولید هورمون اضطراب را کاهش می دهد. محققان دانشگاه کالیفرنیا از ۱۶ نفر نظرسنجی کردند که همه آنها دیدن یک فیلم را جالب می دانستند. سه روز پیش به نیمی از آنها گفته شد که این فیلم کمدی است. این افراد قبل از تماشای این فیلم متوجه تغییرات بیولوژیکی در بدن خود شده اند. هنگام تماشای فیلم ، میزان هورمون اضطراب در بدن آنها به طرز چشمگیری کاهش یافت. این در حالی بود که سطح هورمون های شاد افزایش می یابد.

 

 

خواب آرام

بهتر است هر روز به طور مختصر استراحت کنید و شب هنگام خواندن کتاب و بعد از ۲۲ ساعت بخوابید. این یک روش موثر برای بهبود خلق و خوی و همچنین چشم انداز شما از زندگی است.

 

بهترین راه ها برای شاد زیستن و زندگی بهتر

 

من در حال گوش دادن به موسیقی هستم

تحقیقات نشان می دهد گوش دادن به موسیقی آرام بخشی از مغز را که باعث خوشحالی شما می شود فعال می کند. در عین حال ، این تصمیم منجر به صلح می شود.

 

این روش به صورت آزمایشی در گروهی از بزرگسالان در حین جراحی چشم انجام شد و نتایج نشان داد که این افراد ضربان قلب ، فشار خون و فعالیت قلبی کمتری نسبت به افرادی که تحت عمل جراحی خاموش قرار گرفتند دارند.

 

روش‌های زنده نگه داشتن طولانی مدت ماهی قرمز عید

هر ساله با نزدیک شدن به پایان سال ، مطابق آداب و رسوم ایرانی ، فروش ماهی قرمز آغاز می شود. اما متأسفانه به دلیل ارزان بودن قیمت ، اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد و بیش از چند ماه دوام نمی آورد ، بنابراین لازم است شرایط مناسب زندگی برای این میهمانان کوچک خانه هایمان فراهم شود.
عکس ماهی قرمز را در یخچال قرار ندهید! راه های زنده نگه داشتن ماهی قرمز عید برای مدت طولانی

دکتر نسترن شهبازیان ، رئیس بهداشت و بیماری های ماهیان دریایی و بیماری های تزئینی آبزیان در مصاحبه با جام جم آنلاین گفت: “اولین و مهمترین مسئله در پرورش ماهی قرمز زیستگاه و سطح آب است که مصرف می کند. “سطح آب از حجم آب مهمتر است. از طرف دیگر ، ظرف ماهی باید دهان باز داشته باشد ، زیرا اگر باریک باشد ، تبادل اکسیژن با محیط کاهش می یابد و ماهی ها مطمئناً با مشکل روبرو می شوند. با دقت انتخاب آکواریوم.

وی افزود: برای هر ماهی باید دو و نیم لیتر آب در نظر گرفته شود و از نظر دما بهترین دما ۲۵ درجه سانتیگراد است. مراقب باشید مخزن ماهی را در کنار وسایل گرمایشی یا سرمایشی قرار ندهید ، معمولاً ظرف ماهی را در محلی قرار دهید که دمای آن ثابت باشد و در معرض تابش مستقیم خورشید نباشد.

شهبازیان خاطرنشان کرد: از نظر تغذیه ، ماهی قرمز ماهی است که رژیم غذایی آن از کربوهیدرات تشکیل شده است ، بنابراین برای آن دسته از گونه های غنی از کربوهیدرات ، غذا در نظر بگیرید. بهترین غذاها برای ماهی قرمز ، ظروف کپور تهیه شده در کارخانه است. البته استفاده از نان نیز بسیار رایج است که توصیه می شود به طور منظم برای غذا استفاده نشود ، زیرا بدن ماهی به ویتامین های دیگر نیاز دارد.

روش‌های زنده نگه داشتن طولانی مدت ماهی قرمز عید

به گفته رئیس گروه بیماری های آبزیان زینتی دامپزشکی ، ۲ وعده در روز برای تغذیه این گروه از ماهی ها کافی است.

وی تغییر آب تنگ را به یک موضوع مهم تغییر داد و گفت: تغییر آب تنگ به کدورت ، رنگ و بوی آب بستگی دارد. افراد باید مراقب باشند از آب بدون کلر استفاده کنند. همچنین تغییر سریع آب ماهی باعث استرس در ماهی می شود.

شهبازیان هشدار داد: افرادی که معتقدند نگهداری ماهی در یخچال ایده خوبی برای زنده نگه داشتن حیوان است اشتباه جدی می کنند. هنگامی که ماهی را در یخچال قرار می دهید ، دمای آب کاهش می یابد و این عمل فعالیت های طبیعی ماهی را محدود می کند ، به عبارت دیگر ، نیاز ماهی به انرژی و غذا به صفر می رسد ، بنابراین تأکید می شود که خانواده ها نباید این کار را انجام دهند زیرا ماهی از این بهبود نمی یابد ، بلکه فقط متوقف می شود. ناگفته نماند که این گرمازدگی بدون شک باعث از بین رفتن ماهی ها خواهد شد.

درباره حقوقم چگونه صحبت کنم؟

مذاکرات درباره حقوق مانند هر نوع مذاکره دیگری است – با این تفاوت که کلماتی که استفاده می کنید می توانند بسیار قدرتمند باشند زیرا این گفتگو جنبه شخصی دارد. این مذاکره در مورد ارزش و قیمت یک چیز بی جان نیست ، بلکه در مورد ارزش شما برای تجارت است.

شما در مصاحبه موفق شدید ، تمام تلاش خود را انجام دادید و کار را به دست آوردید. اکنون سخت ترین قسمت است: مذاکره در مورد حقوق. استیو کین ، کارشناس حقوق بشر ، گفت: “مذاکرات در مورد حقوق مانند هر مذاکره دیگری است – با این تفاوت که کلماتی که شما استفاده می کنید می توانند بسیار قدرتمند باشند زیرا گفتگوها بعد شخصی دارند.” “این مذاکره در مورد ارزش و قیمت یک چیز بی جان نیست ، بلکه در مورد ارزش شما برای تجارت است.” با ما همراه باشید تا ۱۶ کلمه و عبارت را بررسی کنیم که می توانند بیشتر از سود در مذاکرات آسیب برسانند.

من [پیشنهاد اول] را قبول می کنم

به یاد داشته باشید: من یک مشاور حرفه ای شدم ، رایان کان ، بنیانگذار موسسه خدمات حرفه ای گروه هرد و نویسنده! یک راهنما برای فارغ التحصیلان جدید می گوید که این یک مذاکره است ، بنابراین مراقب باشید قبل از اینکه فرصتی برای شروع داشته باشید ، مذاکرات را پایان ندهید.

من دنبال X هستم

هرگز رقم اول را ارائه ندهید. لین تیلور ، نویسنده متقلب و ظالم برای همسایگی شما می گوید: “شما باید فضای گفتگو را فراهم کنید”: رفتارهای کودکانه رئیس خود را کنترل کنید و موفق شوید.

کان گفت: “یک استراتژی خوب مذاکره این است که به کارفرما اجازه دهید رقم اول را ارائه دهد. این به شما امکان می دهد پیشنهاد خود را بررسی کنید و به شما فرصتی برای مذاکره با رقم بالاتر از این مقدار را می دهد.” بگیر ”

فقط این چیزی است که شما به من پیشنهاد می دهید؟

هرگز این حرف یا چیزهایی را که برای کارفرمایان توهین آمیز به زبان می آورد – حتی اگر فکر می کنید پیشنهاد او مضحک است – نگویید.

اکنون پیشنهادهای قابل توجه دیگری دارم که سودآوری بیشتری دارند

تیلور گفت: “حتی اگر این درست باشد ، برای فشار آوردن به کارفرمای خود نباید از این برگ برنده استفاده کنید. فقط در مورد پیشنهاد فعلی صحبت کنید.” و اگر پیشنهاد دیگری ندارید ، قطعاً باید از این تاکتیک پرهیز کنید. تیلور گفت: “شما می توانید ناخواسته خود را در موقعیت بدی قرار دهید. مدیر استخدام ممکن است بخواهد بیشتر توضیح دهد و اگر بلوف بزنید ، حفظ ظاهر شما بسیار دشوار خواهد بود.”

درباره حقوقم چگونه صحبت کنم؟

نه
کان گفت: “شما باید در مذاکرات انعطاف پذیر باشید و هنگامی که پیشنهاد را دوست ندارید متقابلاً پیشنهاد دهید.” با نه گفتن ، می توانید به سرعت پیشنهاد فعلی را ببندید.

آخرین اما نه کمترین ، این آخرین پیشنهاد / آخرین پیشنهاد من است

کان می گوید شرایط تهدیدآمیز است و به طور کلی گفتگوها پایان می یابد. “اگر هرکدام از این اظهارات را بیان کنید و کارفرما درخواست شما را نپذیرد ، مذاکرات به پایان خواهد رسید و شما باید آماده ترک شوید.”

با کودک پرخاشگر چگونه رفتار کنیم؟

فرقی نمی کند کودک شما در مقابل چیزی که نمی خواهد منفجر شود ، آرام آرام واکنش نشان دهد یا در بهترین حالت مانند ترقه منفجر شود ، کنترل خشم مهارتی است که هر کودکی می تواند از آن استفاده کند.

ما به عنوان والدین می توانیم پایه و اساس خود را برای یادگیری این مهارت مهم با کنترل احساسات آنها در برابر خشم عصبانیت ایجاد کنیم. این بار وقتی با تغییراتی در روحیه و عذرخواهی فرزندتان روبرو هستید یا نوجوان با استفاده از یکی از عبارات زیر شانه خالی کنید ، بهترین قدم را به جلو بردارید:

نگو: اینقدر همه چیز را دور بریز!

بگویید: وقتی اسباب بازی های خود را دور می ریزید ، فکر نمی کنم دوست داشته باشید با آنها بازی کنید. اینطوره؟ این روش سخنران / شنونده برای کمک به برقراری ارتباط احساسات به روشی غیرمناقض است. این نه تنها مکالمه را باز نگه می دارد ، بلکه شما به الگویی تبدیل می شوید که نشان می دهید از نظر شما اوضاع چگونه است ، به طوری که کودک شما این فرصت را دارد که از منظر خود در مورد حادثه تجدید نظر کند. نمای از یک زاویه دیگر.

نگو: پسران خوب این کار را نمی کنند!

بگویید: کودکان خوب و حتی بزرگسالان گاهی عصبانی می شوند ، مشکلی نیست ، این عصبانیت از بین می رود. اجازه دهید صادقانه باشد. فرزندان شما هرچه بزرگتر می شوند ، با مشکلات بیشتری روبرو می شوند و احساسات آنها شدیدتر می شود. این واقعاً دروغ است که به فرزندان خوب یا فردی که بزرگ شده گفته شود عصبانی ، خسته یا نگران نشوید. همچنین به کودکان کمک می کند تا احساسات خود را سرکوب کرده و به روشی سالم جلوی جریان احساسات را بگیرند.

تصویر

با کودک پرخاشگر چگونه رفتار کنیم؟

نگو: عصبانی نشو!

بگو: و من گاهی عصبانی می شوم. بیایید شعار نظامی خود را فریاد بزنیم تا خشم خود را کنترل کنیم. تحقیقات جدید نشان می دهد هنگامی که بدن ما آسیب دیده و درد دارد ، جیغ زدن می تواند در واقع پیام درد به مغز را مختل کند ، که به معنای درد کمتری است. کودک شما ممکن است هنگام عصبانیت احساس درد نکند ، اما فریاد زدن می تواند انرژی خشم را به طرز بازیگویی آزاد کند. یک شعار نظامی با فرزند خود انتخاب کنید تا در چنین شرایطی با صدای بلند استفاده کند ، به عنوان مثال: آزاااااااااااااااادی!

نگو: جرات نمی کنی!

بگویید: عصبانی بودن هیچ مشکلی ندارد ، اما من اجازه نمی دهم به کسی آسیب برسانید. ما باید از هم محافظت کنیم این عبارت پیامی جدی می دهد که خشم هیچ اشکالی ندارد ، اما واکنش جسمی ممنوع است. تفکیک این دو به کودک کمک می کند تا یاد بگیرد که همان رفتار را داشته باشد.

نگو: خیلی بی ادب و لجباز هستی!

بگو: ای موضوع بسیار دشوار و ناخوشایند است ، من می دانم؛ با هم حلش می کنیم. وقتی بچه ها لجبازی می کنند و تسلیم نمی شوند ، فهمیدن دلیل برای همه خیلی زیاد است. این عبارت این ایده را تقویت می کند که شما با او هستید ، نه در مقابل او ، و اینکه با هم به سمت یک هدف پیش می روید.

نگو: می فهمم ، تو باید در اتاقت تنها باشی!

بگویید: بیایید از هم دور شویم تا آرام شویم. این عبارت “تنها بودن” به “با هم بودن” را برمی گرداند و به جای تنها بودن امکان اتصال مجدد را فراهم می کند.

نگو: الان دندانهایت را مسواک بزن!

بگو: آیا می خواهی اول عروسک یا دندانهایت را مسواک بزنیم؟ برای کودکان خردسال ، بهم ریختگی و بهانه گیری راهی برای کنترل محیط اطراف آنها است. با این عبارت شما به او حق انتخاب می دهید و در نتیجه او احساس می کند که تا حدی بر دست خود کنترل دارد.

با کودک پرخاشگر چگونه رفتار کنیم؟

برخورد با یک کودک پرخاشگر ، راه های مقابله با یک کودک پرخاشگر

بیشترین پرخاشگری بین کودکان خردسال از نوع “ابزاری” است

 

نگویید: نان خود را بخورید وگرنه گرسنه به رختخواب خواهید رفت!
بگویید: به نظر شما برای خوشمزه شدن این غذا چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ این کار مسئولیت یافتن راه حل را به عهده فرزند شما می گذارد.

بهترین روش برای پس انداز کردن با حقوق کارمندی

پس انداز این روزها برای کارمندان به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده است. اما با ما همراه باشید تا نحوه پس انداز با همان حقوق کارمندان را به شما آموزش دهیم.

 

ترفند پس انداز حقوق کارمندان !!
همه کارکنانی که برای گفتگو درباره آنها می نشینیم هیچ مشارکت ، وام و مواردی از این دست ندارند. اکثر آنها نیز معتقدند که حقوقشان کمتر از نیم ماه است و پس انداز نمی کنند. این جملات زیاد شنیده می شوند و به نوعی برای همه آشنا هستند. اکثر آنها موافقند که با این درآمد و هزینه ها ما اصلاً نمی توانیم به پس انداز فکر کنیم ، اما ما یک راه حل برای شما داریم. باور اینکه افراد ثروتمند و فقیر در یک ویژگی ، یعنی نوع پس انداز با یکدیگر تفاوت دارند ، دشوار خواهد بود.

جالب است بدانید افراد ثروتمند ، وقتی حقوق خود را دریافت می کنند ، ابتدا پس انداز خود را کنار گذاشته و بقیه پول خود را برای مشاغل مختلف کنار می گذارند ، اما افراد با وضعیت متوسط ​​یا پایین در اقتصاد ، ابتدا هزینه های خود را پرداخت می کنند ، حتی اگر بقیه پول را داشته باشید آنها آنها را نجات می دهند.

به عبارت دیگر ، این قیمت خانوارها است و اگر می خواهید پس انداز کنید ، می توانید این کار را انجام دهید. در این مثال ساده ، افراد ثروتمند پس انداز خود را کنار می گذارند و هزینه های خود را بر اساس مقدار باقیمانده تعیین می کنند که این یکی از رمزهای موفقیت در زندگی است. بیایید سعی کنیم مقداری پس انداز کنیم تا فشار مالی به ما وارد شود ، اما نه آنقدر که زیر آن فشار خم شویم. اینکه می گوییم فقط درآمد غیرضروری پس انداز می کنیم درست نیست. ما باید مقداری فشار بیاوریم و کم کم آن را افزایش دهیم.

بهترین روش برای پس انداز کردن با حقوق کارمندی

در کشور ما بسیاری از جوانان پس انداز خوبی ندارند اما وقتی مسئولیت تشکیل خانواده را بر عهده می گیرند پس انداز و پس انداز آنها چند برابر می شود. برای داشتن زندگی راحت ، حتماً در ابتدای هر ماه هزینه های خود را بررسی کنید و آنها را روی کاغذ بنویسید. به نوعی شما باید یک حسابدار رسمی باشید و تراز مالی شما باید در پایان ماه کاملاً تنظیم شود.