النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

بهترین راه های شاد زیستن و زندگی بهتر

در این مقاله ما بهترین روشهای خوشبخت زیستن و داشتن زندگی بهتر را به شما خواهیم گفت. به نکات زیر توجه کنید. برای تمرکز بر نکاتی که برای شما بهتر است لازم نیست همه نکات را دنبال کنید.

 

با ارائه این مقاله ، ما قصد نداریم که همیشه شما را خوشحال کنیم ، بلکه می خواهیم شما بجای احساس ناراحتی ، عصبانیت ، افسردگی و اضطراب ، حداقل یک یا چند بار در روز احساس خوشبختی کنید.

 

 

لحظه ای زندگی کن

به عنوان مثال ، بهتر است به جای نگرانی در مورد قرار ملاقات با پزشک روز بعد ، هنگام غذا خوردن با خانواده خود به غذا ، خانواده و گفتگو فکر کنید.

 

با صدای بلند بخندید پیش بینی احساس خوشبختی باعث افزایش سطح هورمون “اندورفین” و سایر هورمون های منجر به خوشبختی و آرامش شما می شود و در عین حال تولید هورمون اضطراب را کاهش می دهد. محققان دانشگاه کالیفرنیا از ۱۶ نفر نظرسنجی کردند که همه آنها دیدن یک فیلم را جالب می دانستند. سه روز پیش به نیمی از آنها گفته شد که این فیلم کمدی است. این افراد قبل از تماشای این فیلم متوجه تغییرات بیولوژیکی در بدن خود شده اند. هنگام تماشای فیلم ، میزان هورمون اضطراب در بدن آنها به طرز چشمگیری کاهش یافت. این در حالی بود که سطح هورمون های شاد افزایش می یابد.

 

 

خواب آرام

بهتر است هر روز به طور مختصر استراحت کنید و شب هنگام خواندن کتاب و بعد از ۲۲ ساعت بخوابید. این یک روش موثر برای بهبود خلق و خوی و همچنین چشم انداز شما از زندگی است.

 

بهترین راه ها برای شاد زیستن و زندگی بهتر

 

من در حال گوش دادن به موسیقی هستم

تحقیقات نشان می دهد گوش دادن به موسیقی آرام بخشی از مغز را که باعث خوشحالی شما می شود فعال می کند. در عین حال ، این تصمیم منجر به صلح می شود.

 

این روش به صورت آزمایشی در گروهی از بزرگسالان در حین جراحی چشم انجام شد و نتایج نشان داد که این افراد ضربان قلب ، فشار خون و فعالیت قلبی کمتری نسبت به افرادی که تحت عمل جراحی خاموش قرار گرفتند دارند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد