النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

کاربرد اردو خوری

اگر اهل مهمانی گرفتن هستید و دستی هم در تزیین میز غذا و پذیرایی دارید، حتما با خرید ظرف‌های اردو خوری سر و کار داشته‌اید. اصلی‌ترین کاربرد اردو خوری ها‌‌، در تزیین میز و همچنین چیدن خوراکی‌های هم شکل یا هم‌خانواده به صورت مجزا در کنار هم است.

ما در این مقاله شما را با انواع اردو خوری‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم کرد.اردو خوری کریستال  پس همراه‌مان باشید تا بهتر از این ظروف در خانه خود استفاده کنید.


اردو خوری چیست؟

ظرف اردو خوری که برخی هم به آن اردور خوری می‌گویند، ظرف مخصوص سرو پیش غذا و خود کلمه اردو به معنای پیش غذا است. این کلمه که کمی به گوش نا آشنا می‌رسد، از زبان فرانسه با کلمه Hors d’oeuvre وارد ادبیات فارسی شده است و به شکل اُردو خوری تلفظ می‌شود. 


کاربرد اردو خوری چیست؟

کاربرد اردو خوری که یکی از ظروف پذیرایی محبوب به حساب می‌آید در سرو چند خوراکی و غذا کنار هم است. در واقع محبوب‌ترین و پرکاربردترین مدل ظرف اردو خوری، مدل چند تکۀ آن است، چون به شما این امکان را می‌دهد که چند خوراکی را کنار هم و در یک ظرف اما بدون قاطی شدن آن‌ها با هم سرو کنید.


این امر نه تنها کار شما را در پذیرایی راحت می‌کند، بلکه اگر چند ظرف جداگانه و زیبا برای پذیرایی از مهمانان در اختیار ندارید، فقط با یک اردور خوری می‌توانید مساله خود را حل کنید. در واقع یک تیر و چند نشان؛


زیبایی در تزیین و ترکیب بندی خوراکی‌ها در ظرف اردو خوری

پذیرایی آسان و شیک

سرو خوراکی و غذاهای متنوع کنار هم 

حتما بخوانید: ۶ نکته مهم که در هنگام خرید ظروف آشپزخانه باید در نظر بگیرید


اردور خوری سرامیکی دو تکه

تزیین میز پذیرایی و غذا با ظروف اردو خوری

ظروف اردو خوری به سبب رنگ بندی، جنس و سایز متنوعی که دارند، به خوبی با سایر ظرف‌ها هماهنگ شده و در تزیین میز غذا، سرو غذا، پیش غذا، سرو شیرینی، تنقلات، آجیل، شکلات، پاستیل و دیگر خوراکی‌ها در انواع مهمانی‌ها و دورهمی‌ها کاربرد دارند.


حتی در مهمانی‌های رسمی که تعداد و انواع خوراکی‌ها بیشتر شده و این امر موجب به هم ریختگی و آشفتگی میز با ظروف متعدد و مختلف می‌شود، ظروف اردو خوری کار را بسیار راحت می‌کنند. چون اغلب این ظرف‌ها طراحی ظریفی دارند و فضای کمی می‌گیرند.


از ظروف اردو خوری برای سرو چه غذاهایی استفاده می‌شود؟

از اردو خوری ها برای سرو شله زرد، انواع سالاد و سالاد ماکارونی، کشک بادمجان همچنین پذیرایی خوراکی‌های کوچک مثل فینگر فود و انواع شکلات، پاستیل و حتی قرار دادن میوه‌های رنگارنگ برای زیبایی میز و همچنین راحت‌تر پذیرایی کردن استفاده می‌شود. در واقع قسمت‌های مجزا در اردو خوری که بطور زیبایی کنار هم جای گرفته‌اند، پذیرایی را خصوصا در مهمانی‌های سلف سرویس آسان کرده است.


پس به جای قرار دادن ظروف بزرگ برای تک تک خوراکی‌ها، از ظروف اردو خوری استفاده کنید و هر وقت غذا کم شد، دوباره آن را پر کنید.


حتما بخوانید: انواع ماگ و فنجان و موارد مصرف هر کدام



انواع ظروف اردور خوری

ظرف‌های اردو خوری در شکل‌ها، رنگ‌ها و سایزهای مختلفی وجود دارند. این ظروف را می‌توانید برای انواع مصارف در جنس‌های چوبی، سرامیکی، برنجی، کریستال، بامبو، چینی و… تهیه بفرمایید. در ادامه، مدل‌های مختلف اردو خوری را توضیح خواهیم داد.


نکته: هنگام استفاده از اردو خوری شیشه‌ای در هنگام سرو غذا، مراقب باشید شیشه کثیف نشود چون تمام زیبایی آن به براقی و درخشندگی شیشه‌اش است.


قبل از خرید استند گلدان حتما این نکات را بدانید

چند سالی است که ما ایرانی‌ها علاقه بیشتری به خرید گیاهان آپارتمانی پیدا کرده‌ایم. البته که استفاده از گل‌وگیاه در فضاهای داخلی ایده جدیدی نیست، اما از وقتی اینستاگرامی شدیم و توانستیم به درون خانه‌های همدیگر سرک بکشیم، به‌تقلید از خانه‌های سبز کاربران و اینفلوئنسرهای خوش‌ذوق در اینستاگرام، علاقه بیشتری به استفاده از گیاهان تزئینی در کنج خانه‌مان پیدا کردیم. درواقع، به‌واسطه فراگیری اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های عکس‌محوری چون پینترست، چشم‌مان به ایده‌های متنوع‌تری برای خانه‌آرایی با گل‌وگیاه باز شد.


خلاصه که اگر شما هم به این ترند جذاب روی آورده‌اید و برای سروسامان‌دادن به گلدان‌های دلبرتان به خرید استند گلدان نیاز دارید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


اصلا چرا استند گلدان بخریم؟

خرید استند گلدان - کاربردها


به‌احتمال قوی، یکی از مهم‌ترین دلایلی که به خرید استند گلدان نیاز پیدا کرده‌اید، سروسامان‌دادن به گلدان‌هایی است که در خانه دارید. با خرید استند گلدان می‌توانیم به‌نحوی زیبا به مجموعه گلدان‌هایمان سروسامان ببخشیم. ناگفته نماند که استند گلدان به‌نوبه خود وسیله‌ای تزئینی هم هست؛ هم گلدان‌هایمان را بهتر به نما می‌آورد و هم در جلوه کلی فضای اطراف تأثیر بسزایی خواهد داشت. از اینها گذشته، کف خانه هم تمیز می‌ماند.


پرفروش‌ترین استندهای گلدان را ببینید

نکات مهمی که باید برای خرید استند گلدان مدنظر داشته باشید

نکات خرید استند گلدان


استند گلدان وسیله‌ای تزئینی و در عین حال کاربردی است، اما به شرط اینکه انتخاب درستی داشته باشیم. بله، برای خرید استند گلدان به اطلاعات پیچیده‌ای نیاز نیست، اما گاهی در انتخاب‌مان شاید چنان غرق بُعد تزئینی ماجرا شویم که توجه به نکات فنی فراموش‌مان می‌شود.


با در نظر گرفتن نکات زیر می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید:


۱. مقاوم باشد


استند گلدان را برای کجای خانه می‌خواهید؟ داخل اتاق یا روی بالکن؟ برای روی بالکن باید جنس مقاوم‌تری بخرید، جنسی که تغییر رنگ ندهد و ضدزنگ باشد.


اگر بالکن‌تان محصور نیست و درصورت باران شدید خیس می‌شود، پس باید استندی با پوشش ضدآب بخرید تا زود فرسوده نشود. استندهای فلزی ضدزنگ از دوام و توان وزنی بالایی برخوردارند، برعکسِ استندهای پلاستیکی که دوام چندانی برایتان نخواهند داشت. درمورد استندهای چوبی برای بالکن هم چوب مورداستفاده باید از مقاومت کافی در برابر رطوبت و نوسانات دمایی برخوردار باشد.


۲. درصورت لزوم، قابل‌جابه‌جایی باشد

اگر به استندی طبقاتی اما با قابلیت جابه‌جایی آسان نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم در فکر استند چرخ‌دار باشید. اما استند گلدان با پایه چرخ‌دار چیز رایجی نیست و احتمالا باید کسی سفارشی برایتان بسازد.


۳. از قابلیت نصب آسان برخوردار باشد

اغلب استندهای طبقاتی‌ای را که اینترنتی فروخته می‌شوند، وقتی به دست‌تان رسید، خودتان باید سرهم کنید. درمورد خصوصا استندهایی که نیاز به نصب دارند، حتما سری به نظرات خریدان قبلی هم بزنید و ببینید که آیا به مشکلی در نصب و مونتاژ استند اشاره شده یا نه، چراکه برخی استندها به‌دلیل کیفیت ساخت پایین به‌درستی چفت‌وبست نمی‌شوند و جای پیچ‌ها هم‌تراز نیست.


۴. لق نخورد

دور خرید استندهایی را که از همان اول لق می‌زنند، خط بکشید؛ وگرنه گلدان‌های نازنین‌تان با کوچک‌ترین تکان و برخوردی در معرض خطر سقوط خواهند بود. یک استند خوب باید از ایستایی محکمی برخوردار باشد.


۵. تحمل وزن گلدان‌هایتان را داشته باشد

وزن گلدان‌هایتان را هم حتما در نظر بگیرید و استندی متناسب با مجموع وزن گلدان‌هایتان انتخاب کنید. معمولا تحمل وزن استندها در مشخصات محصول ذکر می‌شود. اگر از استندی بیش از توان آن کار بکشید، طبقات پس از مدت کوتاهی تاب برمی‌دارند و چه‌بسا حتی بشکنند.


ایده‌هایی برای استفاده از استند گلدان در دکوراسیون منزل

با استفاده درست از استند گلدان در دکوراسیون منزل می‌توانید سرسبزی خوش‌منظره‌تری را به دیدگان اهل خانه هدیه کنید. ما برایتان چند پیشنهاد داریم:


مدل ظرف شکلات خوری زیبا و شیک

وجود یک ظرف پر از شکلات‌های رنگارنگ روی میزِ پذیرایی هرخانه، بیانگر اهمیت این خوراکی دم دستی برای پذیرایی‌های کوتاه و مختصر است، ردّ پای این ظرف را در ادارات، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها هم می‌توانید ببینید تا از همکاران و مراجعین هر چند مختصر پذیرایی شود.


یک شکلات خوری زیبا و جذاب با انواع شکلات‌های متنوع و ملون می‌تواند پذیرایی شما را در هر جا به ویژه خانه کامل نماید. این محصول متنوع و عمدتاً دردار در دو یا سه طبقه کمک زیادی به میزبان می‌کند.


کمی هم در مورد شکلات

شکلات خوراکی است که از کاکائو تولید می‌شود، این ماده‌ی غذایی شیرین، خوشمزه، جذاب، انرژی زا و پر طرفدار در جهان، از ترکیب شیر، شکر، کره‌ی کاکائو و پودرکاکائو با طعم‌های مختلف و به نسبت‌های متفاوت ساخته و به علاقه‌مندان هدیه می‌گردد.


نگاهی به کاربرد و نقش شکلات خوری

شکلات خوری یکی از ظروف پذیرایی است که وجود دست کم یکی نمونه از آن در هرخانه‌ای اجتناب ناپذیر است، این ظرف علاوه بر کارکرد معمول، در کنار سایر ظروف در زیبایی و جذابیت دکوراسیون خانه و آشپزخانه تاثیر مهم و چشم‌نوازی دارد.


کسانی که به داشتن دکوراسیون شیک و زیبا اهمیت می‌دهند در انتخاب و چینش ظروف پذیرایی و تزئینی از ریز تا درشت، نهایت دقت را به خرج می‌دهند. ظرف‌های شیرینی و شکلات خوری بیشترین استفاده و کاربرد را در میان سایر وسایل پذیرایی دارند چرا که شیرینی و شکلات همیشه تداعی کننده‌ی کام شیرین و حلاوت است و برای همه کس خوشایند است.


ظروف شکلات‌خوری از نظر جنس و طراحی دارای تنوع هستند و این توان را دارند که شما را مجاب به خرید نمایند.


نوع چینی آنها به دلیل زیبایی، ظرافت و جذابیت در مقایسه به شکلات خوری مسی طرفداران بیشتری دارد. البته نباید از کیفیت بالا، دوام و زیبایی ظرف مسی هم غافل شد.


انتخاب شکلات خوری شیک و مناسب

بهتر است ظروف پذیرایی شما مانند میوه خوری، شیرینی و شکلات خوری با هم هماهنگ و ست باشند. این هارمونی فضایی شیک و دلچسب برای مهمانان فراهم می‌کند. عدم هماهنگی و تناسب، میز و محیط پذیرایی را شلوغ می‌کند و جلوه دکوری وسایل و ظروف شما را کم‌رنگ و به حاشیه می‌برد.

ظروف مسی که بیشتر برای ترئین کاربرد دارند، با قیمت گران‌تر می‌توانند در جای جای خانه و آشپزخانه، جنبه‌ی دکوری خود را به گونه‌ای زیبا و دلفریب به نمایش بگذارند.

شکلات خوری، ظرفی پر مصرف برای پذیرایی به شمار می‌رود، نوع دردار آن که روی میز پذیرایی و جلو مبلی قرار می‌گیرد، مانع نفوذ گرد و غبار و ذرات دیگر می‌گردد.

چگونگی پذیرایی، استفاده و چینش ظروف همیشه بیانگر سلیقه و هنر میزبان است، پس سعی کنید با انتخاب گونه‌های زیبا، مقاوم و با کیفیت این هنر را به منصه‌ی ظهور بگذارید.

نگاهی به انواع شکلات خوری‌ها از نظر جنس

شکلات خوری‌ها معمولاً از چوب، شیشه، مس، سرامیک، برنج، خاتم و قلم کاری شده و … در مدل دو یا چند طبقه و اَشکال هندسی تولید می‌شوند.


شکلات‌خوری برنجی: این محصول زیبا با نقوش رنگارنگ، جلوه‌ای بی نظیر به محیط می‌دهد. اگر از این ظرف به خوبی نگه‌داری کنید و آن را در محیط اسیدی قرار ندهید، سال‌ها در کنار شما خواهد ماند.

این ظرف که از هند به ایران آمده، شامل طرح و نقش‌هایی است که باب سلیقه‌ی ایرانی‌هاست و با گذشت زمان آنتیک‌تر نیز می‌شود.

شیشه‌ای: شکلات خوری شیشه‌ای محصولی پر مصرف است، اگر از آن مراقبت شود، بدون اینکه از مد بیفتد، همراه مناسبی برای شماست. دیده‌شدن شکلات‌های رنگارنگ و براق در ظرف، ویژگی منحصر به فرد شکلات خوری شیشه‌ای است.

شکلات خوری خاتم‌ کاری شده: طراحی و ساخت هنرمندانه‌ و داشتن نقوش هندسی مانند مثلث روی این ظرف، آن را به محصولی زیبا، لوکس و بی نظیر تبدیل کرده است. این حاصل صنعت دستی و ماندگار ایرانی هواداران بسیاری دارد و می‌تواند هدیه‌ای فاخر و ارزشمند برای عزیزانتان باشد.

ظرف شکلات خوری قلم کاری: ترسیم نقش‌های قلم‌زنی روی مس، این ظرف را در ردیف آثار هنری، زیبا و مانا قرار داده است، اضافه کردن این ظرف منحصر به فرد به دکوراسیون خانه، چشمان شما را روزانه نوازش می‌دهد.

سرامیکی: این ظرف فانتزی و سرامیکی با اَشکال حیوانات و پرندگان اخیراً تولید و وارد بازار شده است که توانسته جای خود را در میان کاربران باز کند، اگر کودک درونتان هنوز فعال است، با خرید یک نمونه از این شکلات خوری پاسخگوی آن باشید. این ظرف گزینه‌ی مطلوب و مناسبی برای اتاق کودک محسوب می‌گردد.

شکلات‌خوری سفالی: استفاده از انواع ظروف سفالی در میان خانواده‌های ایرانی سابقه‌ای دیرینه دارد، شکلات خوری سفالی با قیمت ارزان، تزئینات و نقوش زیبا دمده نمی‌شود و جنبه‌ی دکوری خود را نیز حفظ می‌کند.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب ظرف شکلات خوری مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۲ مدل ظرف شکلات خوری ارزان، باکیفیت و زیبا را برای شما آماده کرده‌ایم. این ظرف‌های شکلات خوری امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


مبل تکی تختخواب شو

این مبل تکی تختخواب شو نیز بسیار زیبا و دوست داشتنی است. می‌توانید از آن در اتاق خواب کودک خود قرار دهید تا اگر دوست فرزند شما خواست شب را در خانه شما بگذراند، جای کافی برای خواب او داشته باشد.


ست کمد و  تختخواب

ست کمد و  تختخوابشو دیواری

ست کمد و تختخوابشو دیواری

این هم یک مدل دیگر از یک وسایلی که قابلیت تبدیل به تختخواب را دارند. اما اینجا جای مبل با تختخواب سر و کار داریم. مجموعه‌ای تختخواب شو همراه با ست کمد و تخت. البته از آن می‌توان به عنوان مبل هم استفاده کرد. می‌توانید این تختخواب را به سمت بالا هل دهید و روی مبل آن بالش بگذارید تا راحت و زیبا شود.


تخت تاشو

تخت تا شو، به تختی می‌گوییم که کاربرد اصلی آن تخت است. این نوع تخت جمع شونده است و انواع مختلفی دارد. در ادامه به معرفی انواع مدل های تخت تا شو می‌پردازیم.


تخت تاشوی دیواری

تخت تاشوی دیواری

تخت تاشوی دیواری

این نوع تخت، درون یک ست کمد تعبیه شده است و می‌توایند آن را باز و بسته کنید. وقتی این تخت را جمع می‌کنید شبیه به یک کمد دیواری می‌شود و فضای زیادی را بر روی کف اتاق برای شما آزاد می‌کند. این تخت تاشوی دیواری برای کسانی مناسب است که در اتاق خوابشان فضای بسیار کوچک و تنگی دارند.


تخت تاشوی میز تحریر شو

تخت تاشوی میز تحریر شو

تخت تاشوی میز تحریر شو



این تخت تا شو نیز درون یک کمد تعبیه شده است با این تفاوت که وقتی آن را جمع می‌کنید به یک میز تحریر جمع و جور تبدیل می‌شود. این میز-تختخواب یک ایده بسیار خلاقانه برای اتاق‌های خواب بسیار کوچک است که در آن‌ها فضای کافی برای قرار دادن میز و تخت فراهم نیست.


تخت فنری تاشو

تخت فنری تاشو

تخت فنری تاشو



این تخت تا شو مکانیزمی ساده دارد. یک فریم نفری و تاشو با تشکی انعطاف پذیر کلیت این تخت را تشکیل می‌دهند. این تخت تاشو خصوصا برای دانشجویانی مناسب است که مدام در حال نقل از این سوییت به آن سوییت هستند. خانواده‌هایی که مهمان‌های زیادی دارند نیز می‌توانند چند تا از این تخت‌های تاشو را در خانه داشته باشند تا در هنگام خواب مهمان‌ها مشکل کمبود رخت خواب و جای خواب نداشته باشند.


همانطور که می‌بینید وقتی این تخت تا می‌شود، جای بسیار کمی می‌گیرد و می‌توانید در اسباب کشی آن را به راحتی جابجا کنید و یا آن را برای مواقع نیاز درون انباری خانه بگذارید.


مبل راحتی تختخواب شو

مبل راحتی تختخواب شو



همانطور که مشاهده کردید، تفاوت مبل تختخواب شو با تخت تاشو کاملا  واضح است. اولی مبلی است که به تخت تبدیل می‌شود و دومی تختی است که جمع می‌شود و می‌تواند به میز تحریر یا دیگر مبلمان هم تبدیل شود.


تنها مساله‌ای که باید در مورد تفاوت مبل تختخواب شو با تخت تاشو بدانید این است که مکان استفاده آن‌ها تقریبا با هم تفاوت دارد. از مبل تختخواب شو می‌توان در اتاق خواب یا اتاق نشمین استفاده کرد، ولی از تخت تا شو تنها می‌توان در اتاق خواب استفاده کرد. البته مدل‌های فنری تختخواب تاشو را نیز می‌توانید برای مهمان‌ها در اتاق نشمین استفاده کنید. حالا اگر تصمیم گرفتید که مبل تختخواب شو داشته باشید باید چند نکته را حتما رعایت کنید.


خرید جاشمعی مدل DishGarden

مشخصات این محصول

ابعاد: 2.2 × 6.6 × 6.6 سانتی متر

وزن: 125 گرم

مناسب برای: 1 شمع

جنس: بتن

ابعاد محل قرارگیری شمع: 4 سانتی متر

سایر توضیحات:

ظریف ترین دست سازه ی بتنی در جهان

ساخته شده از پودر سنگ مرمر

دست ساز – ساخت ایران

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


2 خرید جاشمعی طرح پیچ مدل A01

فروش جا شمعی های زیبا مدل A01

جاشمعی طرح پیچ

مشخصات این محصول

ابعاد: 12*19*27 سانتی متر

وزن: 100 گرم

مناسب برای: 2 شمع

جنس: استیل

ابعاد محل قرارگیری شمع: 2 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


3 خرید جاشمعی مدل وندا

راهنمای خرید جا شمعی مدل vanda

جاشمعی مدل وندا

مشخصات این محصول

ابعاد: 20x18x11.5 سانتی متر

مناسب برای: 1 شمع

جنس: فلز

ابعاد محل قرارگیری شمع: 4 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


4 خرید جا شمعی سنگ نمک مدل MT402

راهنمای خرید جا شمعی مدلMT402

جا شمعی سنگ نمک

مشخصات این محصول

ابعاد: 20*17*7 سانتی متر

وزن: 1500 گرم

مناسب برای: 1 شمع

جنس: کریستال

ابعاد محل قرارگیری شمع: 4 سانتی متر

سایر توضیحات

-سایزکوچک تا وزن یک و نیم کیلوگرم

-سنگ کریستال نمک

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


5 خرید جا شمعی مدل مینیمال کد 46

فروش جا شمعی های زیبا مدل 46

جا شمعی مدل مینیمال

مشخصات این محصول

ابعاد: 15x15x15 سانتی متر

وزن: 200 گرم

مناسب برای: 1 شمع

جنس: فلز

ابعاد محل قرارگیری شمع: 6×6 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


6 خرید جاشمعی مدل glasig بسته 6 عددی

راهنمای خرید جا شمعی مدل glasig

جاشمعی مدل glasig

مشخصات این محصول

ابعاد: 5x5x5 سانتی متر

وزن: 90 گرم

مناسب برای: 6 شمع

جنس: شیشه

ابعاد محل قرارگیری شمع: 5×5×5 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


7 خرید شمعدان شانا آرت کد 002 مدل لاله بسته 3 عددی

راهنمای خرید جا شمعی مدل 002

شمعدان شانا آرت

مشخصات این محصول

وزن: 900 گرم

مناسب برای: 3 شمع

جنس: شیشه

ابعاد محل قرارگیری شمع: قابلیت استفاده با شمع وارمر و شمع بلند سانتی متر

سایر توضیحات

-سه تکه که هر کدام به تربیت 15 و 20 و 25 سانتی متر جنس پایه ها از pp رنگ شده و جنس بلور شیشه ایرانی می باشد.(این راهنمای خرید جا شمعی خرید این محصول را پیشنهاد می دهد)

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


8 خرید جاشمعی مهرآسا مدل پارادایس بسته 2 عددی

راهنمای خرید جا شمعی مدل paradis

جاشمعی مهرآسا مدل پارادایس

مشخصات این محصول

ابعاد: 5x5x4 سانتی متر

وزن: 100 گرم

مناسب برای: 2 شمع

جنس: رزین

ابعاد محل قرارگیری شمع: 2 سانتی متر

سایر توضیحات

مناسب برای شمع وارمر و شمع قلمی.

دارای لایه نمدی در قسمت زیر محصول.

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


9 خرید جاشمعی ژیوار طرح عشق ابدی

راهنمای خرید جا شمعی مدل zivar

جاشمعی ژیوار طرح عشق ابدی

مخشخصات این محصول

 


ابعاد: 8*10*10 سانتی متر

وزن: 100 گرم

مناسب برای: 1 شمع

جنس: چوب

ابعاد محل قرارگیری شمع: 4 سانتی متر

سایر توضیحات: جاشمعی همراه یک عدد وارمر

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


10 خرید شمعدان کد 004 مجموعه 3 عددی

فروش جا شمعی های زیبا مدل 004

شمعدان کد 004

مشخصات این محصول

ابعاد: بزرگترین: 22 × 6.5 × 7 سانتی متر

وزن: 365 گرم

مناسب برای: 1 شمع

جنس: فلز

ابعاد محل قرارگیری شمع: 2 × 2 سانتی متر

سایر توضیحات

-دارای سه عدد شمعدان

-شمعدان بزرگ: 22 × 6.5 × 7 سانتی‌متر

-شمعدان متوسط: 20 × 6.5 × 7 سانتی‌متر

-شمعدان کوچک: 17.5 × 6.5 × 7 سانتی‌متر

-وزن کلی: 365 گرم

-فاقد شمع