النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

قیمت اسپیکر خانگی

خرید اسپیکر خانگی، دریافت بهترین صدا

چگونه اسپیکر خانگی مناسب انتخاب کنیم؟ گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلمی یکی از تفریحات و سرگرمی های این روزهاست که نهایت لذت آن تنها با یک اسپیکر خانگی  می توان تجربه کرد. امروز در بازار شاهد انواع اسپیکرها در مدل های مختلف هستیم. قیمت اسپیکر خانگی اما کدام یک برای استفاده روزمره و خانگی مناسب است، یک موضوع چالش برانگیز است. اکثر اسپیکرها برای هدف خاصی طراحی شدند که کمک می کند مدل انتخابی هم ارزش پول پرداختی شما باشد و در عین حال نیازتان را برآورده کند. در واقع همیشه برای خرید اسپیکر خانگی گزینه های گران تر وجود دارد. اما ممکن است برای هدف شما مناسب نباشد.


پس برای یک خرید مطمئن لازم است برخی نکات را در نظر داشته باشید. در ادامه به بررسی این نکات می‌پردازیم، پیشنهاد می کنیم همراه ما باشید.


فرقی نداره که شما یک کلکسیونر موسیقی هستید یا نه, گوش دادن به موزیک مورد علاقه تان امروزه با اسپیکر خانگی به نظرم از مهم ترین مورد هایی است که باید به آن اهیمت زیادی داده شود. به خصوص در این عصر جدید که انبوهی از خبر ها به سمت ما شلیک شده و حس و حال مارو ممکنه که خراب کنند و یکی از بهترین راه حل ها خرید اسپیکر خانگی با کیفیتی می باشد که حس شما را حتی برای ساعتی که شده به زندگی بهتر کنند.



وقتی که بهترین اسپیکر ایستاده یا بلندگو خانگی را با مناسب ترین قیمت از متخصصینی مثل ما برای خود تهیه می کنید قطعا از تجربه شنیدن موسیقی با کیفیت لذت خواهید برد. خرید باند ایستاده برای منزلتان بسیار مورد مهمی است که حتما ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از انجام دادن هر کاری با متخصصین ما تماس بگیرید تا با یک مشاوره رایگان بتوانید بهترین باند خانگی را برای خود تهیه کنید.


خرید اسپیکر خانگی


اگر مثل خود من از اون دسته افرادی هستید که عاشق موزیک گوش دادنید و انرژی خوبی به شما می دهد به شما توصیه می کنم که اسپیکر جفتی تهیه کنید تا بتوانید نهایت لذت رو از پلی لیست آهنگ های مورد علاقه تون ببرید.


اولین قدم، در نظر گرفتن اتاق

زمانی که می دانید قرار است چگونه از اسپیکر خود استفاده کنید، باید به اتاقی که در آن به موسیقی گوش می دهید فکر کنید. هرچه فضای شما بزرگتر باشد به سیستم قدرتمندتری نیاز دارید. به عنوان مثال، آیا اسپیکر را برای اتاق خواب می‌خواهید یا تصمیم دارید سینمای‌ خانگی هزار فوت مربعی خلق کنید؟ یک بلندگو هوشمند ممکن است برای مورد اولی کافی باشد. اما برای مورد دوم به یک اسپیکر  پرقدرت با حداقل یک سابووفر نیاز دارید.


آشنایی با انواع مختلف اسپیکرهای خانگی

اسپیکرهای مختلفی در بازار موجود است که تشخیص و انتخاب بهترین آن با توجه به نیاز شما کمی سخت به نظر می رسد. در اولین مرحله باید مشخص کنید اسپیکر را برای چه کاری لازم دارید؟ آیا در حال ساخت یک سینمای خانگی با کیفیت هستید؟ آیا به دنبال یک سیستم صوتی اتاق می گردید که رویای یک سیستم صدای استریو با کیفیت بالا را داشته باشید؟ شاید هم تصمیم دارید حین آشپزی و انجام فعالیت‌های روزمره به موسیقی گوش دهید و روزه خود را با انگیزه آغاز کنید.


حال برای انتخاب راحت تر با رایج ترین مدل اسپیکرهای خانگی موجود در بازار آشنا می شوید:


اسپیکر مخصوص قفسه کتاب

این مدل اسپیکرها برای فضایی کوچک بسیار مناسب است، طوری که داخل قفسه کتاب قرار می گیرند و فضای کمی را اشغال می کنند. دلیل مشخص کردن جایگاه برای این اسپیکر این است که مخاطب متوجه شخصی بودن مدل شود و این که هنگام قرارگیری اسپیکر روی پایه، کیفیت صدای بهتری را ارائه می دهند. وجود پایه این اجازه می‌دهد اسپیکرها برای تابش صدا آزادانه عمل کنند و از هر گوشه صدای آن قابل تشخیص باشد.


اسپیکر های مخصوص قفسه کتاب معمولا از یک باس محدود برخوردارند که با برقراری ارتباط آن با یک ساب ووفر این امکان را می دهد از طیف فرکانس ها نهایت لذت را ببرید.


اسپیکر ماهوارهای، نصب روی دیوار

اسپیکرهای ماهواره‌ای به گونه ای طراحی شده اند که پشت و کناره ناحیه گوش شما نصب می شوند. در واقع این مدل اسپیکر ها پسر عموی کوچک طرح استیکرهای قفسه کتاب است که به صورت مخروطی شکل طراحی شدند. معمولا از یک توییتر درایو میان‌رده برخوردار می باشند که می توان از آنها به عنوان یک جفت استریو استفاده کردو اما جایگزین مناسبی برای تکمیل کردن اسپیکرهای دیگر شناخته می شوند.


این مدل اسپیکر روی دیوار یا سقف نصب می شود و برای پیشگیری از عبور کابل های مختلف گزینه مناسبی است.


اسپیکر کانال مرکزی

اسپیکر کانال مرکزی به عنوان یک محصول جدایی ناپذیر برای تنظیم صداهای فراگیر می باشند که از دو بلندگو چپ و راست تشکیل می شوند. همچنین گزینه مناسبی برای سینمای خانگی می باشد که در زیر صفحه نمایش قرار می گیرد. تماشای فیلم ها و نمایش های مختلف با استفاده از بلندگوهای کانال مرکزی بسیار فوق العاده است و نهایتا لذت را برای شما فراهم می کند.


اسپیکر ایستاده، پرطرفدارترین اسپیکر خانگی

اسپیکر ایستاده راهکاری بسیار ساده برای شنیدن صدای با کیفیت در هر اتاقی است. نصب این مدل اسپیکرها بسیار ساده است و تنها با قرار دادن دو شاخه داخل پریز یا اتصال به شبکه خانگی می توان به پخش موسیقی پرداخت. همچنین از طریق بلوتوث امکان اتصال اسپیکر با تلفن هوشمند وجود دارد و در سریع ترین زمان ممکن از طریق لیست موسیقی های داخل گوشی به پخش موسیقی می پردازید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد