النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

درباره حقوقم چگونه صحبت کنم؟

مذاکرات درباره حقوق مانند هر نوع مذاکره دیگری است – با این تفاوت که کلماتی که استفاده می کنید می توانند بسیار قدرتمند باشند زیرا این گفتگو جنبه شخصی دارد. این مذاکره در مورد ارزش و قیمت یک چیز بی جان نیست ، بلکه در مورد ارزش شما برای تجارت است.

شما در مصاحبه موفق شدید ، تمام تلاش خود را انجام دادید و کار را به دست آوردید. اکنون سخت ترین قسمت است: مذاکره در مورد حقوق. استیو کین ، کارشناس حقوق بشر ، گفت: “مذاکرات در مورد حقوق مانند هر مذاکره دیگری است – با این تفاوت که کلماتی که شما استفاده می کنید می توانند بسیار قدرتمند باشند زیرا گفتگوها بعد شخصی دارند.” “این مذاکره در مورد ارزش و قیمت یک چیز بی جان نیست ، بلکه در مورد ارزش شما برای تجارت است.” با ما همراه باشید تا ۱۶ کلمه و عبارت را بررسی کنیم که می توانند بیشتر از سود در مذاکرات آسیب برسانند.

من [پیشنهاد اول] را قبول می کنم

به یاد داشته باشید: من یک مشاور حرفه ای شدم ، رایان کان ، بنیانگذار موسسه خدمات حرفه ای گروه هرد و نویسنده! یک راهنما برای فارغ التحصیلان جدید می گوید که این یک مذاکره است ، بنابراین مراقب باشید قبل از اینکه فرصتی برای شروع داشته باشید ، مذاکرات را پایان ندهید.

من دنبال X هستم

هرگز رقم اول را ارائه ندهید. لین تیلور ، نویسنده متقلب و ظالم برای همسایگی شما می گوید: “شما باید فضای گفتگو را فراهم کنید”: رفتارهای کودکانه رئیس خود را کنترل کنید و موفق شوید.

کان گفت: “یک استراتژی خوب مذاکره این است که به کارفرما اجازه دهید رقم اول را ارائه دهد. این به شما امکان می دهد پیشنهاد خود را بررسی کنید و به شما فرصتی برای مذاکره با رقم بالاتر از این مقدار را می دهد.” بگیر ”

فقط این چیزی است که شما به من پیشنهاد می دهید؟

هرگز این حرف یا چیزهایی را که برای کارفرمایان توهین آمیز به زبان می آورد – حتی اگر فکر می کنید پیشنهاد او مضحک است – نگویید.

اکنون پیشنهادهای قابل توجه دیگری دارم که سودآوری بیشتری دارند

تیلور گفت: “حتی اگر این درست باشد ، برای فشار آوردن به کارفرمای خود نباید از این برگ برنده استفاده کنید. فقط در مورد پیشنهاد فعلی صحبت کنید.” و اگر پیشنهاد دیگری ندارید ، قطعاً باید از این تاکتیک پرهیز کنید. تیلور گفت: “شما می توانید ناخواسته خود را در موقعیت بدی قرار دهید. مدیر استخدام ممکن است بخواهد بیشتر توضیح دهد و اگر بلوف بزنید ، حفظ ظاهر شما بسیار دشوار خواهد بود.”

درباره حقوقم چگونه صحبت کنم؟

نه
کان گفت: “شما باید در مذاکرات انعطاف پذیر باشید و هنگامی که پیشنهاد را دوست ندارید متقابلاً پیشنهاد دهید.” با نه گفتن ، می توانید به سرعت پیشنهاد فعلی را ببندید.

آخرین اما نه کمترین ، این آخرین پیشنهاد / آخرین پیشنهاد من است

کان می گوید شرایط تهدیدآمیز است و به طور کلی گفتگوها پایان می یابد. “اگر هرکدام از این اظهارات را بیان کنید و کارفرما درخواست شما را نپذیرد ، مذاکرات به پایان خواهد رسید و شما باید آماده ترک شوید.”

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد