النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

با کودک پرخاشگر چگونه رفتار کنیم؟

فرقی نمی کند کودک شما در مقابل چیزی که نمی خواهد منفجر شود ، آرام آرام واکنش نشان دهد یا در بهترین حالت مانند ترقه منفجر شود ، کنترل خشم مهارتی است که هر کودکی می تواند از آن استفاده کند.

ما به عنوان والدین می توانیم پایه و اساس خود را برای یادگیری این مهارت مهم با کنترل احساسات آنها در برابر خشم عصبانیت ایجاد کنیم. این بار وقتی با تغییراتی در روحیه و عذرخواهی فرزندتان روبرو هستید یا نوجوان با استفاده از یکی از عبارات زیر شانه خالی کنید ، بهترین قدم را به جلو بردارید:

نگو: اینقدر همه چیز را دور بریز!

بگویید: وقتی اسباب بازی های خود را دور می ریزید ، فکر نمی کنم دوست داشته باشید با آنها بازی کنید. اینطوره؟ این روش سخنران / شنونده برای کمک به برقراری ارتباط احساسات به روشی غیرمناقض است. این نه تنها مکالمه را باز نگه می دارد ، بلکه شما به الگویی تبدیل می شوید که نشان می دهید از نظر شما اوضاع چگونه است ، به طوری که کودک شما این فرصت را دارد که از منظر خود در مورد حادثه تجدید نظر کند. نمای از یک زاویه دیگر.

نگو: پسران خوب این کار را نمی کنند!

بگویید: کودکان خوب و حتی بزرگسالان گاهی عصبانی می شوند ، مشکلی نیست ، این عصبانیت از بین می رود. اجازه دهید صادقانه باشد. فرزندان شما هرچه بزرگتر می شوند ، با مشکلات بیشتری روبرو می شوند و احساسات آنها شدیدتر می شود. این واقعاً دروغ است که به فرزندان خوب یا فردی که بزرگ شده گفته شود عصبانی ، خسته یا نگران نشوید. همچنین به کودکان کمک می کند تا احساسات خود را سرکوب کرده و به روشی سالم جلوی جریان احساسات را بگیرند.

تصویر

با کودک پرخاشگر چگونه رفتار کنیم؟

نگو: عصبانی نشو!

بگو: و من گاهی عصبانی می شوم. بیایید شعار نظامی خود را فریاد بزنیم تا خشم خود را کنترل کنیم. تحقیقات جدید نشان می دهد هنگامی که بدن ما آسیب دیده و درد دارد ، جیغ زدن می تواند در واقع پیام درد به مغز را مختل کند ، که به معنای درد کمتری است. کودک شما ممکن است هنگام عصبانیت احساس درد نکند ، اما فریاد زدن می تواند انرژی خشم را به طرز بازیگویی آزاد کند. یک شعار نظامی با فرزند خود انتخاب کنید تا در چنین شرایطی با صدای بلند استفاده کند ، به عنوان مثال: آزاااااااااااااااادی!

نگو: جرات نمی کنی!

بگویید: عصبانی بودن هیچ مشکلی ندارد ، اما من اجازه نمی دهم به کسی آسیب برسانید. ما باید از هم محافظت کنیم این عبارت پیامی جدی می دهد که خشم هیچ اشکالی ندارد ، اما واکنش جسمی ممنوع است. تفکیک این دو به کودک کمک می کند تا یاد بگیرد که همان رفتار را داشته باشد.

نگو: خیلی بی ادب و لجباز هستی!

بگو: ای موضوع بسیار دشوار و ناخوشایند است ، من می دانم؛ با هم حلش می کنیم. وقتی بچه ها لجبازی می کنند و تسلیم نمی شوند ، فهمیدن دلیل برای همه خیلی زیاد است. این عبارت این ایده را تقویت می کند که شما با او هستید ، نه در مقابل او ، و اینکه با هم به سمت یک هدف پیش می روید.

نگو: می فهمم ، تو باید در اتاقت تنها باشی!

بگویید: بیایید از هم دور شویم تا آرام شویم. این عبارت “تنها بودن” به “با هم بودن” را برمی گرداند و به جای تنها بودن امکان اتصال مجدد را فراهم می کند.

نگو: الان دندانهایت را مسواک بزن!

بگو: آیا می خواهی اول عروسک یا دندانهایت را مسواک بزنیم؟ برای کودکان خردسال ، بهم ریختگی و بهانه گیری راهی برای کنترل محیط اطراف آنها است. با این عبارت شما به او حق انتخاب می دهید و در نتیجه او احساس می کند که تا حدی بر دست خود کنترل دارد.

با کودک پرخاشگر چگونه رفتار کنیم؟

برخورد با یک کودک پرخاشگر ، راه های مقابله با یک کودک پرخاشگر

بیشترین پرخاشگری بین کودکان خردسال از نوع “ابزاری” است

 

نگویید: نان خود را بخورید وگرنه گرسنه به رختخواب خواهید رفت!
بگویید: به نظر شما برای خوشمزه شدن این غذا چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ این کار مسئولیت یافتن راه حل را به عهده فرزند شما می گذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد