النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس در سال 2021

وب سایت شما نه تنها باید از نظر محتوا عالی و منحصر به فرد باشد بلکه از نظر طراحی هم باید خاص و برجسته باشد. اگر وب سایت شما نتواند توجه بازدیدکنندگان را جلب کند، آنها بلافاصله از سایت خارج می شوند. به همین دلیل باید صفحاتی عالی و اختصاصی برای سایت خود ایجاد کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است.
با اینکه قالب های زیادی در وردپرس وجود دارند که نیاز های شما را برآورده می کنند اما گزینه های سفارشی سازی در اکثر قالب ها محدود است و کاربران وردپرس به غیر از توسعه دهندگان آن نمی توانند تغییرات قابل توجهی در طراحی قالب خود به وجود آورند.

البته با ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس می توانید تا حدودی اقدام به ستون بندی کردن صفحه و طراحی آن کنید که در مقاله ستون بندی صفحه با ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس می توانید با نحوه انجام این کار به طور کامل آشنا شوید اما امکانات ویرایشگر گوتنبرگ پایه ای است.

افزونه های صفحه ساز وردپرس به شما کمک می کنند که به راحتی وب سایت های زیبا همراه با صفحات فرود منحصر به فرد ایجاد کرده و آنها را به تنهایی، بدون نیاز به استخدام برنامه نویس، سفارشی سازی کنید. در این مقاله بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس در سال 2021 را معرفی می کنیم اما قبل از آن ببینیم که از یک افزونه صفحه ساز چه انتظاری می رود و هنگام انتخاب چه مواری را باید در نظر بگیرید.

محتویات فهرست [مخفی کردن]

1 برای انتخاب افزونه صفحه ساز به چه نکاتی توجه کنید؟
2 معرفی بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس
2.1 المنتور (بهترین افزونه های رایگان صفحه ساز وردپرس)
2.2 Beaver Builder
2.3 Page Builder by SiteOrigin
2.4 WP Page Builder
2.5 Themify Builder (بهترین افزونه های پرمیوم صفحه ساز وردپرس)
2.6 Divi Builder
2.7 Thrive Architect (بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس)
2.8 WPBakery Page Builder
برای انتخاب افزونه صفحه ساز به چه نکاتی توجه کنید؟
یک افزونه صفحه ساز کشیدن و رها کردن وردپرس به شما این امکان را می دهد که طرح بندی های دلخواه و سفارشی برای وب سایت خود ایجاد کرده و بدون نیاز به داشتن اطلاعات کدنویسی هر صفحه ای که می خواهید، بسازید.

قبل از اینکه به معرفی بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس بپردازیم بهتر است نگاهی به آنچه که باید از یک افزونه صفحه ساز انتظار داشته باشید بیندازیم در این صورت می توانید افزونه ای را که با نیازهای شما هماهنگ تر است انتخاب کنید.

سازگاری: اگر نمی خواهید قالب فعلی وردپرس خود را برای یک افزونه صفحه ساز تغییر دهید، اولین موردی که باید در نظر داشته باشید این است که آیا افزونه صفحه سازی که موردنظر شما است با قالب شما سازگاری دارد یا خیر. بیشتر افزونه هایی که در این مقاله معرفی می شوند با اکثر قالب های وردپرس سازگاری دارند.
ویژگی ها: هنگام مقایسه ویژگی های افزونه ها باید کیفیت منحصر به فرد هر افزونه را بدانید. به عنوان مثال برخی از صفحه سازها دارای پوسته های درون ساخته زیادی هستند درحالی که بعضی دیگر افکت های انیمیشنی بسیاری دارند.
رسپانسیو بودن: باید اطمینان حاصل کنید که صفحه سازی که موردنظر شما است امکان ایجاد صفحه های واکنش گرا و موبایل دوستانه را به شما می دهد. تمام افزونه هایی که در این مقاله به عنوان بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس معرفی می شوند امکان ساخت صفحه های موبایل دوستانه و ریسپانسیو را به شما می دهند.
SEO : در انتخاب یک افزونه صفحه ساز مناسب باید اطمینان حاصل کنید که افزونه صفحات سئو دوستانه ایجاد می کند. خوشبختانه تمام افزونه های معرفی شده در این مقاله در ادغام با افزونه Yoast SEO کاملاً سئو دوستانه هستند.
در این مقاله بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس را معرفی کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه می کنیم در این صورت شما به راحتی می توانید صفحات فروش و صفحات فرود زیبا و سفارشی برای سایت وردپرسی خود ایجاد کنید.

معرفی بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس
المنتور (بهترین افزونه های رایگان صفحه ساز وردپرس)
بهترین افزونه های صفحه ساز
Elementor در اواسط سال 2016 میلادی عرضه شد اما در حال حاضر با بیش از 5 میلیون نصب فعال و کسب امتیاز 4.8 از 5 یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز بصری وردپرس است و امکان کنترل دقیق تک تک المان های صفحه را می دهد. افزونه المنتور امکان ویرایش زنده را نیز می دهد، به این معنی که نیاز به کلیک بر روی دکمه بروزرسانی یا پیش نمایش ندارید و همه تغییرات را می توانید همان لحظه مشاهده کنید.

افزونه المنتور در اصل به صورت رایگان و منبع باز عرضه شد. با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن این افزونه و المان های درون ساخته آن می توانید به راحتی صفحات را از فرانت اند سایت خود ایجاد و ویرایش کنید. نسخه Elementor Pro آن نیز عرضه شده است که قابلیت های منحصر به فرد زیادی دارد.

Elementor چندین قالب صفحه آماده و از پیش ساخته شده دارد که باعث می شود هر بار که می خواهید یک صفحه جدید ایجاد کنید، مجبور نباشید کار را از اول شروع کنید.

این افزونه یک صفحه ساز بصری است، به این معنی که شما می توانید فرم ها را در رابط کاربری صفحه ساز بصری ایجاد کنید. شما در این صفحه ساز می توانید یک فرم تماس معمولی یا فرم های ثبت نام ایمیل که به MailChimp یا افزونه MailPoet متصل می شود را ایجاد کنید. دیگر سرویس های ایمیل مارکتینگ خارجی می توانند با استفاده از وب هوک Zapier متصل شوند.

از دیگر ویژگی های افزونه المنتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بوم یا Canvas : شما می توانید یک صفحه فرود با نام تجاری خود بدون هدر و فوتر بسازید که برای تبدیل های نرخ بالا بهینه است.
حالت تعمیر و نگهداری: با استفاده از مد تعمیر و نگهداری درون ساخته این افزونه شما می توانید سایت خود را به راحتی آفلاین کنید.
ادغام با Zapier : با استفاده از این ویژگی شما می توانید به راحتی وب سایت خود را با اپلیکیشن های شخص ثالث وب یکپارچه کنید.
در مقاله آموزش افزونه المنتور می توانید اطلاعات کامل و دقیقی درباره نحوه کار با این افزونه و چگونگی ساخت صفحات به دست آورید.

اگرچه افزونه المنتور ویژگی ها و ابزارک های بسیار زیادی دارد که با استفاده از آنها می توانید صفحات زیبا و حرفه ای بسازید، با این حال اگر می خواهید قدرت طراحی خود را به سطح بالاتری رسانده و سایت تعاملی تر و کاربرپسندتری داشته باشید می توانید از بهترین افزودنی های المنتور که هم به صورت رایگان و هم پرمیوم عرضه شده اند، استفاده کنید.

Beaver Builder
بهترین افزونه های صفحه ساز
Beaver Builder یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز کشیدن و رها کردن وردپرس است که به شما امکان ساخت صفحات زیبا بدون داشتن اطلاعات کدنویسی را می دهد.

این افزونه با تمام قالب های وردپرس کار می کند و امکان کنترل کامل محتوا را به شما می دهد. نکته جالب توجه در مورد افزونه Beaver Builder این است که حتی اگر به کار با این افزونه ادامه ندهید، محتوای شما به ویرایشگر وردپرس منتقل خواهد شد.

افزونه Beaver Builder دارای چندین قالب صفحه آماده برای صفحات فرود و صفحات محتوا است که می توانید از آنها در موقعیت هایی که نمی خواهید یک صفحه را از ابتدا بسازید، استفاده کنید. حتی صفحات داخلی سایت مانند صفحه تماس با ما را می توانید به راحتی با این افزونه بسازید.

نسخه رایگان افزونه Beaver Builder که در مخزن وردپرس موجود است، تخمین دقیقی از آنچه که نسخه Pro آن ارائه می دهد در اختیار شما قرار می دهد و برای شروع کار هر آنچه که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد اما گزینه های ویرایش آن محدود است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد