وقتی کاربری به صفحه اینستاگرام شما وارد می شود ، اولین چیزی که نظر او را جلب می کند عکس پروفایل شما است. بعد از عکس پروفایل ، محتوای بیولوژیکی در اینستاگرام بسیار مهم است. بنابراین کاربر با خواندن آن تصمیم می گیرد که شما را دنبال کند یا نه! بسیاری از صفحات اینستاگرام ، در حالی که پست های خوبی ایجاد می کنند ، توسط پیروان آنها دنبال نمی شوند. به خصوص افرادی که از طریق سایت ها یا کانال های دیگر به صفحه اینستاگرام شما دسترسی دارند. بنابراین داشتن یک CV جذاب و حرفه ای در اینستاگرام به شما در جذب کاربران بیشتر کمک می کند! اما چگونه یک بیو اینستاگرام حرفه ای داشته باشم؟ در این مقاله ، ما روش هایی را کشف خواهیم کرد که می توانید کاربران را به دنبال کردن صفحه خود ترغیب کنید. فقط با نوشتن یک بیو اینستاگرام جذاب و دلگرم کننده!
قبل از اینکه به شما یاد دهیم چگونه یک ارگانیک حرفه ای داشته باشید ، باید بگوییم که یک ارگانیک عالی باید شخصیت و مارک تجاری شما را نشان دهد. این مهمترین راز صحیح زیست است! این بدان معنی است که شما می توانید محصولات یا خدماتی را که برند شما به مشتریان ارائه می دهد تنها با چند کلمه ارائه دهید. برای مثال ، به صفحه اینستاگرام ویدیوگرام مراجعه کنید:
در Bio Instagram ما خدمات اصلی را در این صفحه نوشته ایم. بنابراین ، هر کاربری که وارد صفحه اینستاگرام شود می فهمد که خدمات اصلی ما در حال توسعه استراتژی ها ، تولید محتوا و انجام فعالیت های تبلیغاتی است. منظور ما از شخصیت تجاری دقیقاً این است! این بدان معناست که کاربران شما می دانند چه خدماتی ارائه می دهید و شفافیت بسیار مهم است.
در صفحه حساب اینستاگرام ، اولین چیزی که کاربران می بینند نام کاربری است! این بخش بیشتر برجسته شده است تا کاربران بتوانند آن را سریعتر ببینند. همچنین اگر وارد قسمت ویرایش نمایه شوید ، اولین چیزی که با آن روبرو خواهید شد قسمت نام است! در این بخش شما باید نام تجارت خود را بنویسید. فراموش نکنید که نام تجاری خود را همراه با کلمه کلیدی جستجو وارد کنید! زیرا کاربرانی که کلمات کلیدی را در اینستاگرام جستجو می کنند فقط صفحاتی را مشاهده می کنند که از این کلمات کلیدی استفاده کرده اند.