النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

چگونه بیو اینستاگرام جذاب و تاثیرگذار بنویسیم؟

هنگامی که یک کاربر وارد صفحه اینستاگرام شما می‌شود، اولین چیزی که نظرش را جلب می‌کند تصویر پروفایل شما است. پس از تصویر پروفایل محتویات بیو اینستاگرام بسیار مهم است؛ به‌طوری‌که کاربر با خواندن آن تصمیم می‌گیرد شما را فالو کند یا نه! بسیاری از صفحات اینستاگرامی با وجود آن که پست‌های خوبی تولید می‌کنند، اما دنبال‌کنندگان آن‌‎ها را دنبال نمی‌کنند؛ به خصوص افرادی که از طریق سایت یا کانال‌های دیگر وارد صفحه اینستاگرام شما می‌شوند. بنابراین داشتن یک بیو اینستاگرام جذاب و حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا بتوانید کاربران بیشتری را جذب کنید! اما چگونه می‌توان یک بیو اینستاگرام حرفه‌ای داشت؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی راه‌کارهایی بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید کاربران را تشویق به دنبال کردن صفحه خود کنید؛ آن هم فقط با نوشتن یک بیو اینستاگرام جذاب و تشویق‌کننده!

https://today-news.ir/چگونه-بیو-اینستاگرام-جذاب-و-تاثیرگذار/

چگونه بهترین، جذاب‌ترین و تاثیرگذارترین بیو اینستاگرام را بنویسیم؟

پیش از آن که بخواهیم به شما آموزش دهیم که چطور یک بیوی حرفه‌ای داشته باشید، باید بگوییم که یک بیو عالی باید نشان‌دهنده شخصیت و معرف برند شما باشد. مهم‌ترین  راز داشتن بیو مناسب همین است! یعنی شما بتوانید تنها در چند کلمات محصولات یا خدماتی که برند شما برای کاربران ارائه می‌دهد را معرفی کنید. به عنوان مثال صفحه اینستاگرام دیدوگرام را ببینید:


چگونه بهترین، جذاب‌ترین و تاثیرگذارترین بیو اینستاگرام را بنویسیم؟


در بیو اینستاگرام این صفحه خدمات اصلی را نوشته‌ایم؛ بنابراین هر کاربری که وارد صفحه اینستاگرام شود، متوجه می‌شود که خدمات اصلی ما تدوین استراتژی، تولید محتوا و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی است. منظور ما هم از شخصیت برند دقیقاً همین است! یعنی کاربران شما بدانند که چه خدماتی به آن‌ها ارائه می‌کنید و شفاف بودن این مسئله بسیار مهم است.


قدم اول؛ استفاده از کلمات کلیدی کسب‌وکار در بخش نام

در صفحه پروفایل اینستاگرام، اولین چیزی که کاربران می‌بینند نام آن کاربر است! این بخش به صورت برجسته‌تر نوشته شده تا کاربران سریع‌تر آن را ببینند. همچنین اگر وارد قسمت ویرایش پروفایل شوید، اولین چیزی که با آن روبرو می‌شوید فیلد نام است! در این بخش باید نام کسب‌وکارتان را بنویسید؛ توجه داشته باشید که نام کسب‌وکارتان را به همراه کلمه کلیدی پرجستجو بنویسید! زیرا کاربرانی که کلمات کلیدی را اینستاگرام جستجو می‌کنند، تنها صفحاتی را می‌بینند که از آن کلمات کلیدی استفاده کرده باشند.


استفاده از کلمات کلیدی کسب‌وکار در بخش نام بیو اینستاگرام


این بخش از بیو اینستاگرام به شما اجازه درج بیش از ۳۰ کاراکتر را نمی‌دهد؛ یعنی نهایتاً می‌توانید ۴ یا ۵ کلمه بنویسید. با وجود این محدود شما به راحتی می‌توانید نام کسب‌وکارتان را به همراه کلمات کلیدی اصلی بنویسید تا در نتایج جستجوی اینستاگرام هم دیده شوید. به عبارت ساده‌تر هنگامی که کاربری یک کلمه کلیدی را جستجو می‌کند، نتایج نشان‌ داده شده بر اساس کلماتی است که در بخش نام نوشته‌اید! در این بخش شما می‌توانید از اموجی‌ها هم استفاده کنید و جالب است بدانید که این اموجی‌ها توسط کاربران قابل جستجو هستند. پیشنهادی که ما داریم، این است که از اموجی در بخش نام استفاده نکنید؛ مگر آن‌که بخواهید کلماتی را از هم جدا کنید! زیرا تعداد بسیار کمی از کاربران اموجی را جستجو می‌کنند و جستجو‌های آن‌ها هدفمند نیست. بنابراین شما نیازی به استفاده از اموجی در بخش نام ندارید و تنها کافی است نام کسب‌وکارتان را به همراه کلمه کلیدی آن بنویسید. مثلاً برای دیدوگرام که در حوزه تولید محتوا در اینستاگرام فعالیت می‌کند، می‌توان عبارت “دیدوگرام، تولید محتوای اینستاگرام” را استفاده کرد.


قدم دوم؛ نوشتن متن مناسب و جذاب برای بیو اینستاگرام

متن بیو اینستاگرام باید آن قدر حرفه‌ای و جذاب نوشته شود که روی مخاطبان تاثیر مستقیم بگذارد. این متن باید در مورد کسب‌وکارتان باشد؛ به عبارت ساده‌تر هنگامی که کاربر آن را می‌خواند، اطلاعات کلی و البته شفافی در مورد کسب‌وکارتان داشته باشد. مثلاً اگر کار شما طراحی دکوراسیون است، در بخش بیو به کاربران بگویید که می‌توانند طراحی داخلی ساختمان خود را به شما بسپارند. به تصویر زیر دقت کنید:




علاوه بر این، باید کاربران را تشویق به انجام کاری کنید؛ مثلاً می‌توانید آن‌ها را به سایت خود هدایت کنید. البته کاربران تنها با دعوت کردن سایت شما را نمی‌بینند و باید کمی خلاقیت به خرج دهید! مثلاً می‌توانید به آن‌ها وعده تخفیف بدهید و هنگامی که وارد سایت شما شدند، ایمیل آن‌ها را بگیرید و کد تخفیف برایشان ارسال کنید. با این کار، با یک تیر دو نشان زده‌اید؛ یعنی هم به سایت شما آمده‌اند و هم ایمیل خود را در اختیار شما قرار داده‌اند.


در بخش توضیحات بیو اینستاگرام چه چیزهایی باید بنویسیم؟

بیو اینستاگرام محدودیت دارد! یعنی شما تنها قادر به نوشتن ۱۵۰ کاراکتر در آن هستید. با وجود این محدودیت چگونه می‌توان یک توضیح جذاب و تاثیرگذار نوشت؟ بیو تاثیرگذار نیازمند رعایت چند مورد است، در این بخش مواردی که باید در بیو اینستاگرام بنویسید را بررسی می‌کنیم:


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد