النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

شب اول عروسی چه باید کرد؟

شب اول عروسی چه باید کرد؟

2. شب اول عروسی چقدر درد دارد؟

3. عکس دستمال خونین شب اول عروسی

4. در شب اول عروسی چه کاری باید انجام دهیم؟

در این پست می خواهیم موارد فوق را به طور کامل برای شما عزیزان شرح دهیم؛

شب زفآف چیست

شب عروسی (شب عروسی) اولین شب آغاز زندگی مشترک و یکی از شب های بسیار شاد است. مبارک است زیرا در روایت ، مiمن با ازدواج نیمی از ایمان خود را کامل می کند.

به همین دلیل ، بسیاری از آداب و رسومات مربوط به شب عروسی در منابع اسلامی ذکر شده است. در شب عروسی دعا مستجاب می شود و فرشتگان رحمت خدا را به عروس و داماد نشان می دهند. شب عروسی یک شب به یاد ماندنی به یاد همه زوج های جوان است. در این شب همسر مرد وارد خانه او می شود و آن شب (شب عروسی) اولین شب زندگی زوجین است. شب را برای عروسی و مقاربت انتخاب کرده اند و بزرگان دین شب را برای رفتن عروس به خانه داماد تعیین کرده اند. آنها آن را ترجیح می دهند و چون همیشه شب انجام می شود ، به آن شب عروسی می گویند.

شب عروسی چیست؟ آموزش شب عروسی اولین آموزش شب عروسی قفس شب

شب عروسی چه باید کرد؟

شاید اگر در شب عروسی اولین بار است که می خواهیم رابطه جنسی برقرار کنیم. آیا اثر خستگی و اضطراب را می دانید؟ برای آقایان این امکان وجود دارد که اندام تناسلی آنها صاف نباشد و اگر این اتفاق بیفتد اضطراب چند برابر می شود و وضعیت بدتر می شود. در مورد زنان ، این اضطراب باعث خشک شدن واژن می شود که نفوذ حتی زنان شاغل را دشوار می کند ، چه رسد به دختری که می خواهد برای اولین بار نفوذ کند ، بنابراین اولین کار شما مبارزه با اضطراب است. بهتر است کسانی که خانواده هایشان منتظر دیدن دستمال خونین هستند برای آنها روشن کنند که این فکر بی فایده است و بهتر است شما را تنها بگذارید.

یکی از راه های مبارزه با اضطراب از بین بردن منبع آن است. منبع اضطراب در شب عروسی اجبار به رابطه جنسی است ، بنابراین از شر این "اجبار" لعنتی خلاص شوید. قفس شب

اگر می توانید با همسرتان صحبت کنید و بگویید نیازی به رابطه جنسی در شب اول در اوج خستگی ، استرس و اضطراب نمی بینید ، قبل از شب یا هنگامی که تنها هستید در آخر شب صحبت کنید که عاشق رابطه جنسی هستید ، اما امشب شما باید این کار را کاملا انجام دهید. آن را ندارید و بهتر است آن را به فردا یا روزهای بعدی موکول کنید ، زمانی که بدن شما تازه است و ذهن شما باز است و هیچ محدودیت زمانی ندارید.

اگر می خواهید تا آخر بروید و هر کجا احساس کردید زمان توقف نیست ، با این فکر آغوش بگیرید. اما لطفاً وحشیانه بازی نکنید ، اقدام و آغوش را به عنوان یک اجبار نشان ندهید ، نه برای مردان و نه برای زنان. مرد باید به جای مردانگی ، اولین نقطه آسایش و آرامش زن و همسرش باشد. سخت و طولانی نگاه کنید و در اخلاق و رفتار به دنبال او باشید.

یک نکته بسیار مهم: در اولین تجربه رابطه جنسی ، اگر باعث ایجاد ناراحتی و ناراحتی برای طرف مقابل شوید ، این مطمئناً تأثیر روانی بدی در رابطه جنسی آینده شما خواهد داشت (می دانید که روان انسان در رابطه جنسی چقدر م effectiveثر است) .

شب اول عروسی چقدر دردناک است

شب عروسی چیست؟ آموزش شب عروسی اولین آموزش شب عروسی قفس شب

انواع درد جنسی

باید بدانیم که در شب عروسی ، که اولین رابطه جنسی بین یک دختر و یک پسر است ، در نتیجه ، دختر حیمن خود را که اغلب با درد همراه است ، از دست می دهد. پارگی هایمن ، در حقیقت ، یک تظاهرات بیرونی بسیار پیچیده است. که باید آن را آغاز زنانگی و پایان بکارت دانست. باید گفت که در اولین تجربه جنسی ، ممکن است دو نوع درد برای یک دختر ایجاد شود. این دو نوع درد عبارتند از:

درد ناشی از پارگی هایمن

این درد ، همانطور که در بالا ذکر شد ، به دلیل زخم سطحی در داخل واژن است. این زخم ها معمولاً دردناک تر از سایر زخم ها هستند. برای کنترل درد ، بهتر است یک معاشقه طولانی داشته باشید. این باعث می شود دختر به ارگاسم نزدیک شود یا در نزدیکی آن باشد. رسیدن به ارگاسم آستانه درد را افزایش می دهد و باعث می شود که درد خیلی کم یا خیلی تحمل شود.

• درد ناشی از نفوذ

این درد دقیقاً به دلیل کشش دیواره واژن است. واژن می خواهد برای اولین بار باز شود. بنابراین او احساس درد زیادی می کند. برای کنترل این درد دقیقاً مانند محلول فوق ، باید یک معاشقه طولانی داشته باشید. برای روان سازی واژن و هم افزایش آستانه درد. برای این منظور می توان از ژل مخصوصی استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد