النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد

6 قسمت از بدن زنان که مردان را دیوانه می کند
سوالی که ذهن بسیاری از خانم ها را به خود مشغول کرده این است که مردان کدام قسمت از بدن زنان را دوست دارند؟ مرد کدام قسمت از بدن زن را دوست دارد ، اگر ذاتاً تصور کنیم ، قبل از هر چیز مردان به زیبایی خارجی زنان جذب می شوند. بنابراین ، ما در مورد زیبایی روح صحبت نمی کنیم ، اولویت مهم (کدام قسمت از بدن زن را مرد دوست دارد) این است که بتواند با ظاهر خود توجه آنها را جلب کند. البته ، از آنجا که زیبایی مفهومی ذهنی و نسبی است ، اما ویژگی های مشترکی وجود دارد که تقریباً توجه هر مردی را به خود جلب می کند. حال ببینیم مرد کجا زن را بیشتر دوست دارد و کدام قسمت مرد زن را دوست دارد؟
 
مردان کدام قسمت از بدن زنان را دوست دارند؟

اکثر مردان با یک نگاه می توانند تشخیص دهند که این دختر را دوست دارند یا نه. علاوه بر این ، در این ثانیه ها ، البته مرد نمی تواند جزئیات فرد را ببیند ، اما فرد مورد نظر به عنوان یک کل در نظر گرفته می شود.
مرد کدام قسمت از بدن زن را دوست دارد؟
ناخودآگاه ، مردان زنانی را دوست دارند که دارای خصوصیات جنسیتی متمایز باشند. یعنی سینه ها متناسب و برجسته هستند ، کمر کاملاً مشخص و از قسمت بالاتنه و باسن جدا شده ، لگن ها نسبتاً برجسته و موها بلند است. بسیاری از مردان می گویند که دختران را در لباس زنانه ترجیح می دهند.
مردان کدام قسمت از بدن زنان را دوست دارند؟
 بیشتر زنان معتقدند که مردان فقط به پستانها ، باسن و پاهای زن نگاه می کنند. انکار این امر احمقانه است (زیرا این یک واقعیت است) ، اما خصوصیات دیگری نیز در زنان وجود دارد که مردانه هستند و دختران حتی از آن آگاهی ندارند.
مرد کجا زن را بیشتر دوست دارد؟
مردان کدام قسمت از بدن زنان را دوست دارند؟ قوس کمر زن
دور کمر زن ، از نظر بیشتر مردان ، نمره کمتری نسبت به پستان ندارد. به همین دلیل ، دختران باید مراقب وضعیت کمر خود باشند. و اگر خانم ها می خواهند با کمر فریبنده خود جلوه ای ماندگار ایجاد کنند ، پس باید لباسی را انتخاب کنند که کمر را به بهترین شکل نشان دهد.
زنان کدام قسمت از بدن مردان را دوست دارند؟
یکی دیگر از قسمتهای جذاب بدن زنان قوس کمر است. کمر به طور معمول توسط لباس پنهان می شود ، بنابراین توجه بیشتر مردان را به خود جلب می کند. ظاهر کمر با عملکرد تولید مثل در زنان ارتباط دارد.
 
اگر زنان به اندازه مردان کمر صاف و قوس دار داشته باشند ، بارداری با کمر درد شدید همراه است. ستون فقرات ماده دارای مرکز ثقل کمی تغییر یافته است. در سطح ناخودآگاه ، قوس کمر در زنان توسط مردان به عنوان توانایی تحمل بارداری درک می شود. و بسیار جذاب است.
 
 مرد کدام قسمت از بدن زن را دوست دارد؟ مچ پا
شاعران باستان درباره زیبایی مچ پا در زنان شعر می سرودند. و می توان آنها را درک کرد ، زیرا در آن روزها زنان دامن های بلند می پوشیدند و دیدن مچ پا زنان موفقیت آمیز بود.
مرد کجا بیشتر زن را دوست دارد!
اما حتی اکنون که هیچ یک از دختران مچ پا را پنهان نمی کنند ، مردان این قسمت از بدن زنان را واقعاً دوست دارند. احتمالاً به همین دلیل ، شلوارهای کمی کوتاه تر که کمی مچ پا را نشان می دهند ، بسیار محبوب شده اند. و همچنین بریس های پا ، به لطف آنها ، مچ پا نازک تر است.
مردان کدام قسمت از بدن زنان را دوست دارند؟
مرد کدام قسمت از بدن زن را دوست دارد؟ آریکل؟ آره. غافلگیر نشو!

گوش بسیار جالب به نظر می رسد زیرا ساختار گوش در زنان و مردان یکسان است. اما به نظر می رسد که لاله گوش زن در مردان بسیار محبوب است. و برای تأکید بر زیبایی این قسمت از بدن ، دختران گوشواره می بندند.
 
مردان کدام قسمت از بدن زن را دوست دارند؟ گردن ، گردن زیبا بسیار جذاب به نظر می رسد. گودی های کوچک جلوی گردن به خصوص به مردان علاقه مند می شود.
 
به نظر نمی رسد که ناف زنانه ترین قسمت بدن باشد ، زیرا همه بدون در نظر گرفتن جنسیت ، آن را دارند. با این حال ، ناف های زنانه برای مردان بسیار جذاب به نظر می رسند. بیشتر دختران فکر می کنند که مردان حلقه ها و نگین های ناف را دوست دارند ، این تزئینات می توانند محترمانه باشند ، اما قابل تحسین نیستند. از چربی ساخته شده ، بعید به نظر می رسد که جذاب به نظر برسند. اما مردان اگر شکم برآمده نباشد اما دارای خطوط نرم باشد ، آن را یک کالای طلایی می دانند.
 
پشت گردن قسمتی از ستون فقرات است که در موها پنهان شده است. مردان حتی دوست دارند پشت زنان نگاه کنند و اگر فرصتی برای بوسیدن این قسمت از بدن فراهم شود ، با احساس بوی موی خانم ها به لذت کامل می رسند.
و در نهایت:
به یاد داشته باشید ، مردان واقعاً آن قسمتهای از بدن زن را دوست دارند که زن را از مرد جدا می کند. آنها به پارامترهای ایده آل بدن احتیاج ندارند ، حتی اگر طبق قوانین زیبایی مدرن پاهای کوتاه داشته باشد یا اضافه وزن داشته باشد ، ممکن است دختران مورد علاقه مردان قرار گیرند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد