النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

اشنایی با پخش کننده خانگی میکرولب مدل M310101Cyclone

همانطور که از نام این پخش کننده مشخص است شرکت میکرولب آن را تولید و به بازار عرضه کرده است. شرکت میکرولب یکی از معتبرترین شرکت ها در حوزه تولید باند و اسپیکر خانگی است که از نظر کیفیت بسیار معروف می باشد. ابعاد این پخش کننده خانگی 1240x300x330 میلی‌متر است و 56 کیلوگرم وزن دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید در این پخش کننده از 6 عدد ساب‌ووفر 10 اینچی استفاده شده که باعث شده تا این پخش کننده خانگی دارای 350 وات توان خارجی باشد.


در ادامه بهتر است بدانید که متریال استفاده شده در ساخت این محصول چوب است، توجه داشته باشید که پخش کننده خانگی میکرولب مدل M310101Cyclone دارای تکنولوژی بلوتوث می باشد و شما میتوانید تلفن همراه خود را به آن متصل کرده و موزیک مورد علاقه خود را پخش کنید در ثانی این پخش کننده از سیستم کارائوکه برخوردار است و شما میتوانید با متصل کردن یک میکروفون به آن صدای خواننده را از روی موزیک حذف کرده و خود بر روی آهنگ بخوانید.


 


اقلام همراه

توجه داشته باشید در هنگام خرید فروشنده باید یک میکروفون بی سیم و ریموت کنترل را به شما تحویل دهد.


 



 


چگونه پخش کننده خانگی میکرولب مدل M310101Cyclone را خریداری کنیم

اگر قصد خرید پخش کننده خانگی میکرولب مدل M310101Cyclone را دارید میتوانید به فروشگاه های لوازم صوتی و تصویری مراجعه کنید اما  برای این که بتوانید این محصول را زیر قیمت بازار خریداری کنید می توانید به سادگی بر روی لینک موجود در زیر تصاویر کلیک کنید تا بتوانید تصاویر بیشتر، قیمت روز و نظر خریداران این محصول را مشاهده کنید تا بتوانید با دید باز یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد