النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

لیزر موهای زائد بیکینی چگونه انجام میشود و چه عوارضی دارد

لیزر موهای زائد بیکینی

ناحیه ی واژینال، بخش بسیار مهمی از بدن است و یکی از سخت ترین و نگران کننده ترین موهای زائد بدن برای خانم ها و آقایان موهای زائد این ناحیه و همچنین موهای زائد زیر بغل است.


برای از بین بردن این معضل امروزه لیزر موهای زائد یکی از بهترین درمان ها در این حیطه است. البته خیلی مهم است که قبل از این که تصمیم مهمی در مورد آن می گیرید، تحقیقات کافی انجام داده باشید.


پوست ناحیه تناسلی زنان بسیار حساس است و در روابط جنسی سالم تاثیر مهمی میگذارد همچنین این ناحیه از بدن در معرض انواع عفونت ها و آسیب های بافتی قرار دارد پس باید از روش هایی که آسیب کمتری به پوست وارد میکنند استفاده کنید.


تحقیقات پزشکی در آمریکا ثابت کرده است که نزدیک نیمی از زنان و دختران جوان و میانسال برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی خود از تیغ استفاده می کنند.


استفاده از این روش می تواند باعث بروز قرمزی، زخم، بریدگی، افزایش عفونت های پوستی، بروز تبخال و زگیل تناسلی شود. تیغ علاوه بر این عوارض باعث ایجاد جوش و موی زیر پوستی نیز می شود.


لیزر بیکینی چگونه انجام میشود ؟

لیزر موهای زائد یک روش بسیار مهم پزشکی است که موهای ناحیه ی خاصی از بدن را به طور دائم از بین می برد. در این روش، طول موج خاصی از نور بر روی آن ناحیه از پوست که می خواهید عاری از مو شود، تابیده می شود.


وقتی این طول موج نور، جذب رنگدانه ی ملانین در ریشه ی مو شد، تبدیل به گرما می شود و همین گرما فولیکول مو را تخریب و از رشد مجدد مو جلوگیری می کند.


از آن جا که این روش برای اکثر پوست ها مناسب است تقریباً هر کسی می تواند از آن استفاده کند. مادامی که موهای شما به اندازه ی کافی ملانین (رنگ) برای جذب نور دارد، این روش موثر خواهد بود.


لیزرتراپی برای افرادی که موهای بلوند، قرمز، خاکستری یا سفید دارند، خیلی دشوار است. پس لازم است که قبل از این که تصمیم به انجام این کار بگیرید، با یک تکنیسین با تجربه و ماهر در این زمینه مشورت کنید.


یکی دیگر از معضلات خانم ها در مورد بیکینی و ژنیتال خود، تیره بودن این ناحیه از بدن است.


شما به راحتی می توانید این مشکل را پشت سر بگذارید. به این صورت که لیزر موهای زائد به راحتی ریشه و قسمت های تیره زیر پوست را از بین می برد و سبب می شود تا پوست ناحیه ژنیتال شما پس از انجام جلسات لیزر موهای زاید کاملا رنگی روشن و پوستی لطیف پیدا کند.


پس از لیزر موهای زائد ژنیتال دیگر نیازی به وکس کردن، استفاده از موم و دستگاه اپلیدی نیست و برای همیشه با موهای زائد بیکینی خود خداحافظی کنید. برای رسیدن به نتیجه بهتر از لیزر موهای زائد اندام تناسلی زنانه ، می توانید با تست یک شات، تاثیر لیزر را روی پوست این ناحیه ببینید.


با استفاده از روش لیزر می‌توانید در کمترین وقت، صاحب بهترین پوست شوید، علاوه بر این دیگر موهای زیر پوستی نخواهید داشت وتیرگی پوستتان نیز از بین خواهد رفت. با کمک لیزر پوستی همانند پوست اطفال خواهید داشت.


اکثر موهای زائد ناشی از عوامل ژنتیکی، انواع دارو، اضطراب، تغییرات فیزیولوژیک طبیعی پدید می آیند.


لیزر موهای زائد بیکینی چگونه انجام میشود و چه عوارضی دارد ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد