النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

النار بیوتی

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی

چگونه بیو اینستاگرام جذاب و تاثیرگذار بنویسیم؟

هنگامی که یک کاربر وارد صفحه اینستاگرام شما می‌شود، اولین چیزی که نظرش را جلب می‌کند تصویر پروفایل شما است. پس از تصویر پروفایل محتویات بیو اینستاگرام بسیار مهم است؛ به‌طوری‌که کاربر با خواندن آن تصمیم می‌گیرد شما را فالو کند یا نه! بسیاری از صفحات اینستاگرامی با وجود آن که پست‌های خوبی تولید می‌کنند، اما دنبال‌کنندگان آن‌‎ها را دنبال نمی‌کنند؛ به خصوص افرادی که از طریق سایت یا کانال‌های دیگر وارد صفحه اینستاگرام شما می‌شوند. بنابراین داشتن یک بیو اینستاگرام جذاب و حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا بتوانید کاربران بیشتری را جذب کنید! اما چگونه می‌توان یک بیو اینستاگرام حرفه‌ای داشت؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی راه‌کارهایی بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید کاربران را تشویق به دنبال کردن صفحه خود کنید؛ آن هم فقط با نوشتن یک بیو اینستاگرام جذاب و تشویق‌کننده!

https://today-news.ir/چگونه-بیو-اینستاگرام-جذاب-و-تاثیرگذار/

چگونه بهترین، جذاب‌ترین و تاثیرگذارترین بیو اینستاگرام را بنویسیم؟

پیش از آن که بخواهیم به شما آموزش دهیم که چطور یک بیوی حرفه‌ای داشته باشید، باید بگوییم که یک بیو عالی باید نشان‌دهنده شخصیت و معرف برند شما باشد. مهم‌ترین  راز داشتن بیو مناسب همین است! یعنی شما بتوانید تنها در چند کلمات محصولات یا خدماتی که برند شما برای کاربران ارائه می‌دهد را معرفی کنید. به عنوان مثال صفحه اینستاگرام دیدوگرام را ببینید:


چگونه بهترین، جذاب‌ترین و تاثیرگذارترین بیو اینستاگرام را بنویسیم؟


در بیو اینستاگرام این صفحه خدمات اصلی را نوشته‌ایم؛ بنابراین هر کاربری که وارد صفحه اینستاگرام شود، متوجه می‌شود که خدمات اصلی ما تدوین استراتژی، تولید محتوا و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی است. منظور ما هم از شخصیت برند دقیقاً همین است! یعنی کاربران شما بدانند که چه خدماتی به آن‌ها ارائه می‌کنید و شفاف بودن این مسئله بسیار مهم است.


قدم اول؛ استفاده از کلمات کلیدی کسب‌وکار در بخش نام

در صفحه پروفایل اینستاگرام، اولین چیزی که کاربران می‌بینند نام آن کاربر است! این بخش به صورت برجسته‌تر نوشته شده تا کاربران سریع‌تر آن را ببینند. همچنین اگر وارد قسمت ویرایش پروفایل شوید، اولین چیزی که با آن روبرو می‌شوید فیلد نام است! در این بخش باید نام کسب‌وکارتان را بنویسید؛ توجه داشته باشید که نام کسب‌وکارتان را به همراه کلمه کلیدی پرجستجو بنویسید! زیرا کاربرانی که کلمات کلیدی را اینستاگرام جستجو می‌کنند، تنها صفحاتی را می‌بینند که از آن کلمات کلیدی استفاده کرده باشند.


استفاده از کلمات کلیدی کسب‌وکار در بخش نام بیو اینستاگرام


این بخش از بیو اینستاگرام به شما اجازه درج بیش از ۳۰ کاراکتر را نمی‌دهد؛ یعنی نهایتاً می‌توانید ۴ یا ۵ کلمه بنویسید. با وجود این محدود شما به راحتی می‌توانید نام کسب‌وکارتان را به همراه کلمات کلیدی اصلی بنویسید تا در نتایج جستجوی اینستاگرام هم دیده شوید. به عبارت ساده‌تر هنگامی که کاربری یک کلمه کلیدی را جستجو می‌کند، نتایج نشان‌ داده شده بر اساس کلماتی است که در بخش نام نوشته‌اید! در این بخش شما می‌توانید از اموجی‌ها هم استفاده کنید و جالب است بدانید که این اموجی‌ها توسط کاربران قابل جستجو هستند. پیشنهادی که ما داریم، این است که از اموجی در بخش نام استفاده نکنید؛ مگر آن‌که بخواهید کلماتی را از هم جدا کنید! زیرا تعداد بسیار کمی از کاربران اموجی را جستجو می‌کنند و جستجو‌های آن‌ها هدفمند نیست. بنابراین شما نیازی به استفاده از اموجی در بخش نام ندارید و تنها کافی است نام کسب‌وکارتان را به همراه کلمه کلیدی آن بنویسید. مثلاً برای دیدوگرام که در حوزه تولید محتوا در اینستاگرام فعالیت می‌کند، می‌توان عبارت “دیدوگرام، تولید محتوای اینستاگرام” را استفاده کرد.


قدم دوم؛ نوشتن متن مناسب و جذاب برای بیو اینستاگرام

متن بیو اینستاگرام باید آن قدر حرفه‌ای و جذاب نوشته شود که روی مخاطبان تاثیر مستقیم بگذارد. این متن باید در مورد کسب‌وکارتان باشد؛ به عبارت ساده‌تر هنگامی که کاربر آن را می‌خواند، اطلاعات کلی و البته شفافی در مورد کسب‌وکارتان داشته باشد. مثلاً اگر کار شما طراحی دکوراسیون است، در بخش بیو به کاربران بگویید که می‌توانند طراحی داخلی ساختمان خود را به شما بسپارند. به تصویر زیر دقت کنید:




علاوه بر این، باید کاربران را تشویق به انجام کاری کنید؛ مثلاً می‌توانید آن‌ها را به سایت خود هدایت کنید. البته کاربران تنها با دعوت کردن سایت شما را نمی‌بینند و باید کمی خلاقیت به خرج دهید! مثلاً می‌توانید به آن‌ها وعده تخفیف بدهید و هنگامی که وارد سایت شما شدند، ایمیل آن‌ها را بگیرید و کد تخفیف برایشان ارسال کنید. با این کار، با یک تیر دو نشان زده‌اید؛ یعنی هم به سایت شما آمده‌اند و هم ایمیل خود را در اختیار شما قرار داده‌اند.


در بخش توضیحات بیو اینستاگرام چه چیزهایی باید بنویسیم؟

بیو اینستاگرام محدودیت دارد! یعنی شما تنها قادر به نوشتن ۱۵۰ کاراکتر در آن هستید. با وجود این محدودیت چگونه می‌توان یک توضیح جذاب و تاثیرگذار نوشت؟ بیو تاثیرگذار نیازمند رعایت چند مورد است، در این بخش مواردی که باید در بیو اینستاگرام بنویسید را بررسی می‌کنیم:


دلایل ریزش فالوور اینستاگرام چیست؟

دلایل ریزش فالوور اینستاگرام چیست؟

یکی از اشتباهاتی که برخی کسب‌وکارها در مدیریت اینستاگرام دچار می‌شوند، تولید محتوای تبلیغاتی است. محتوای تبلیغاتی به این معنای است که کسب‌وکارها فقط محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می‌کنند و این پست‌ها برای کاربران ارزش زیادی ندارد. در حالی که کاربران یک صفحه اینستاگرامی را دنبال می‌کنند تا از محتوای مفید و ارزشمند آن استفاده کنند! دقیقاً همان چیزی منجر به ریزش فالوور اینستاگرام برخی کسب‌وکارها می‌شود.

https://safir-ac.ir/علت-ریزش-فالوور-اینستاگرام-چیست؟/

ریزش فالوور اینستاگرام


البته الگوریتم‌های جدید اینستاگرام هم به دنبال حذف فالوورهای بدون تعامل هستند. به عبارت ساده‌تر، اگر صفحه شما فالووری داشته باشد که پست‌های شما را لایک نکنند یا برایتان کامنتی ارسال نکنند، حذف می‌کند. اما منظور ما دقیقاً آنفالو کردن صفحه شما توسط کاربران است که این مسئله در باعث بروز مشکل در بازاریابی کسب‌وکارها می‌شود.


بر اساس آزمایش‌هایی که صورت گرفت و سوالاتی که کاربران به آن پاسخ داده‌اند، مشخص شد که اکثر کاربران به یک دلیل خاص صفحه شما را دنبال می‌کنند! اما معنی آن، این نیست که آن‌ها برای همیشه فالوور شما باقی می‌مانند. در حقیقت کاربران به دنبال محتوای ارزشمند هستند و اگر صفحه شما نتواند محتوای مفیدی برای کاربران داشته باشد، شما را آنفالو می‌کنند. مهم‌ترین دلیل ریزش فالوور صفحات برندها، این است که تنها به دنبال تولید محتوای تبلیغاتی هستند و انتظار دارند که فروش آن‌ها افزایش پیدا کند. نتیجه این عمل کاملاً برعکس است و منجر به ریزش فالوورهای صفحه می‌شود.


اگر کمیت پست‌ها را به کیفیت آن ترجیح می‌دهید، دچار ریزش فالوور اینستاگرام خواهید شد!

مسئله بعدی که برخی کسب‌وکارها به آن دقت نمی‌کنند، کیفیت محتوا است. بسیاری از صفحات فقط به دنبال کمیت هستند و می‌خواهند کاربرانشان همیشه با پست‌های جدید روبرو شوند! در حالی که کیفیت پست‌ها برای کاربران اهمیت بسیار بیشتری دارد و بدون داشتن پست‌های باکیفیت، نمی‌توان فالوورهای خود را نگه داشت و آن‌ها را در آینده افزایش داد. به عنوان مثال صفحاتی که روزانه ۳ پست در صفحه خود منتشر می‌کنند، احتمالاً کیفیت صفحه‌ا‌ی که هفته‌ای یک پست منتشر می‌کند را ندارد!


انواع هشتگ در اینستاگرام و کمک به برندسازی


اگر به دنبال نگه داشتن فالوورها هستید و نمی‌خواهید با مشکل ریزش فالوور اینستاگرام روبرو شوید، پیشنهاد می‌کنم در مرحله اول کیفیت و در مرحله بعد کمیت را درنظر بگیرید. البته این موضوع به این معنی نیست که فاصله زمانی میان دو پست شما زیاد باشد، بلکه شما پست‌های خود را با فاصله زمانی کوتاهی منتشر کنید. مثلاً هفته‌ای ۳ پست باکیفیت و ارزشمند تولید کنید تا بتوانید به افزایش فالوور اینستاگرام خود کمک کنید.


همچنین پست‌های شما باید کاملاً مرتبط با صفحه باشد! به عنوان مثال صفحه‌ای که در زمینه فروش موبایل فعالیت می‌کند، نباید پست‌های طنز یا سیاسی در صفحه خود قرار دهد. شاید این پست‌ها تعامل خوبی داشته باشد، اما در نهایت منجر به برندینگ و افزایش فروش شما نخواهد شد!


چه پست‌هایی کابران را آزار می‌دهد؟

شرکت Sprout Social سوالات خود را به صورت کاملاً واضح و روشن از کاربران پرسید تا بداند کدام پست‌ها کاربران را آزار می‌دهد و آن‌ها چه پست‌هایی را دوست دارند! نتیجه آن به صورت زیر بود:




بر اساس نتایج نظرسنجی، بدترین پست‌ها که موجب آزار کاربران می‌شود، پست‌های تبلیغاتی است. به عبارت ساده‌تر صفحاتی که بیشتر محتوای آن‌ها تبلیغاتی است، محبوبیت زیادی در میان کاربران ندارند! این موضوع را ۶۰ درصد کاربران تایید کرده‌اند. از دیگر مواردی که موجب آزار کاربران می‌شود، عامیانه حرف زدن است. برندهای معتبر همیشه به صورت رسمی صحبت می‌کنند و در میان پست‌هایشان، صحبت‌های عامیانه و غیررسمی جایگاهی ندارد.


همچنین مسئله مهم دیگر که موجب آزار کاربران می‌شود، عدم توانایی در انتقال شخصیت برند است! یک برند معتبر باید بتواند شخصیت خود را به کاربران معرفی کند و این دقیقاً به تولید محتوای مرتبط با برند شما بستگی دارد. مثلاً شرکت Nike که یک برند پوشاک ورزشی است، در صفحه خود پست‌های ورزشکارانی که از این برند استفاده می‌کند را به اشتراک می‌گذارد. هنگامی که یک کاربر عادی وارد صفحه این برند می‌شود و پست‌هایش را می‌بیند، به راحتی متوجه می‌شود که این برند مربوط به پوشاک ورزشی است. اگر شما هم یک برند معتبر هستید یا قصد داریم به یک برند معتبر تبدیل شوید، می‌توانید از این روش استفاده کنید!


از طرف دیگر پست‌های غیرمرتبطی که در صفحه یک برند منتشر می‌شوند، باعث آزار کاربران می‌شوند. در صفحات مربوط به پوشاک این مسئله زیاد دیده می‌شود که سعی می‌کنند پست‌های سرگرم‌کننده و خنده‌دار منتشر کنند! این در حالی است که چنین پست‌هایی با این برند مرتبط نیستند و تنها موجب آزار کاربران می‌شود. گزارش‌ها نشان می‌دهد که انتشار پست‌های غیرمرتبط با برند بیشترین آزار را به کاربران می‌رسانند و موجب ناراحتی کاربران می‌شوند.


همه چیز درباره چله کشی فرش دورو

فرش دورو چیست؟

ایران مهد فرش و قالی دستباف است و این امر موجب شده انواع مختلفی از این محصول در تمام نقاط ایران توسط هنرمندان بافته و روانه بازار شود ؛ همچنین فرش دستباف ایرانی به دلیل تنوع و زیبایی در جهان شهرت زیادی دارد و روز به روز بر تعداد مشتریان این محصول افزوده می‌شود. یکی از زیباترین و در عین حال بی‌نظیرترین انواع فرش‌های ایرانی فرش دورو است که بسیار ارزشمند است و تاکنون مورد توجه تجار خارجی زیادی قرار گرفته است.


فرش دورو چیست؟


این فرش دارای نقش و ترکیب بندی زیبایی است که موجب شده به یک اثر با ارزش و هنری تبدیل شود. در این بین می‌توان گفت بافتن فرش دورو بیشتر در میان ترکمن‌های استان خراسان شمالی رواج دارد و به دلیل کوچک بودن ابعاد آن ، بافت این فرش بسیار سخت و زمان بر است. دو نمونه از اصلی‌ترین طرح‌هایی که برای بافت فرش دورو استفاده می‌شود ترنج و چهار فصل می‌باشد. دقت داشته باشید چله کشی فرش دورو و بافت آن با دیگر فرش‌ها تفاوت داشته که در ادامه به آن می‌پردازیم.


چله کشی چیست؟

اگر بخواهید در مورد چله کشی فرش دورو اطلاعات کامل کسب کنید اولین امری که باید به آن بپردازیم این است که بدانید چله کشی به چه معناست؟ دقت داشته باشید به طور کلی می‌توانیم بگوییم مهمترین مرحله قبل از بافت هر فرش و گلیم عملیات چله کشی آن است که به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. در واقع اگر بخواهید فرشی بی‌نظیر و زیبا روانه بازار کنید ابتدا باید چله کشی آن را به بهترین نحو انجام دهید زیرا داشتن یک چله کشی بی‌عیب و نقص می‌تواند موجب خلق فرشی با کیفیت و با ظاهر مناسب شود.


چله کشی چیست؟


چله کشی فرش دورو به دو صورت ثابت و گردان انجام می‌گیرد که هر کدام از آنها دارای تفاوت‌هایی هست. البته محاسباتی که برای چله کشی‌های ثابت و گردان انجام می‌شود به طور کلی از یک نوع بوده و هر دو آنها در وسط دار قالی جای می‌گیرد. همچنین دقت داشته باشید برای چله کشی فرش دورو و دیگر فرش‌ها وسایل و موادی لازم است که قبل از شروع به کار باید آنها را گردآوری کنید.

چرا باید به نوزاد شیر مادر بدهید؟

شیردهی هم برای کودک و هم برای مادر مفید است. سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند که همه مادران حداقل ۶ ماه شیردهی کنند.

شیر مادر در ۶ ماه اول زندگی بسیار ضروری است. این امر علاوه بر ایجاد ارتباط عاطفی عمیق بین مادر و کودک ، به کودک کمک می کند تا به خوبی تغذیه و رشد کند. شیردهی همچنین باعث تولید هورمون سیتوکسین می شود که به مادر احساس مادرانه عمیقی می دهد. شیردهی یک خیابان دو طرفه است. در اینجا چند دلیل خوب برای در آغوش گرفتن و شیردهی کودک آورده شده است.

 

آغوز اولین قطره شیر مادر برای محافظت از کودک

اولین شیر آزاد شده از پستان مادر که آغوز نامیده می شود ، کودک را از ترکیبی به نام “ایمونوگلوبولین A” محافظت می کند. این ترکیب یک لایه محافظتی ایجاد می کند که از رسیدن میکروب به روده ، بینی و گلو کودک جلوگیری می کند.

 

شیردهی و محافظت در برابر عفونت های شایع

شیردهی استثنایی کودک از کودک در برابر عفونت های شایع محافظت می کند شیردهی به مدت ۶ ماه از شیوع و شدت عفونت های شایع در سال اول زندگی می کاهد.

شیردهی عفونتهای حاد تنفسی (ARI) و عفونتهای حاد گوش داخلی (AOM) را در دوران نوزادی کاهش می دهد.

فواید شیر مادر، فواید شیر مادر

نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند باهوش ترند

شیر مادر برای رشد کودک مناسب است

شیر پودر حاوی مواد مغذی خاصی است اما این مواد مغذی کمتر از شیر مادر است. باید بدانید که شیر مادر حاوی هورمون ها ، سلول های زنده ، آنزیم ها و آنتی بادی هایی است که توسط بدن مادر ترشح می شود و برای رشد کودک لازم است.

چرا باید به نوزاد شیر مادر بدهید؟

 

شیر مادر؛ شبکه کودکان

نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند کمتر به وبا مبتلا می شوند. زیرا شیر مادر با هیچ گونه آلودگی تماس نخواهد داشت.

مهمترین علائم وبا شامل حالت تهوع ، دل پیچه ، حالت تهوع ، تب و گودی دور چشم و همچنین حرکات مکرر روده و دفع ادرار در اثر تماس آلوده دهان به دهان و مصرف سبزیجات و آب آلوده است. این بیماری رخ می دهد


چرا بچه ها باید زیاد پرتقال بخورند؟

اگر کودک شما پرتقال را دوست دارد ، می توانید با بیان حقایقی که در این مقاله ارائه داده ام علاقه او به این میوه را افزایش دهید.

آیا دادن پرتقال به کودک بی خطر است؟

کودکان می توانند به طور منظم پرتقال بخورند. پرتقال نه تنها برای کودکان بی خطر است ، بلکه بسیار مقوی و برای سلامتی آنها نیز مفید است. پرتقال باید تازه باشد. همچنین می توانید آنها را در یخچال نگهداری کنید.

فواید پرتقال برای کودک

تقویت سیستم ایمنی بدن

پرتقال سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای رشد و سلامت کودک بسیار مفید است. فقط یک برش پرتقال می تواند ۹۰٪ نیاز روزانه کودک به ویتامین C را برآورده کند ، در حالی که پلی فنل های موجود در پرتقال سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند تا کودکان را از بیماری و عفونت محافظت کند.

درمان کم خونی

ویتامین موجود در مرکبات به جذب ویتامین C و افزایش هموگلوبین کمک می کند ، بنابراین از بروز علائم کم خونی مانند خستگی و سرگیجه در کودکان جلوگیری می کند. فقط یک لیوان آب پرتقال تازه به کودک خود بدهید تا سطح هموگلوبین سالم داشته باشد.

درمان سوi هاضمه

سو Ind هاضمه یکی از رایج ترین مشکلات سلامتی در کودکان است ، به شرطی که سیستم گوارشی آنها ضعیف و آسیب پذیر باشد. نوشیدن آب پرتقال یا چند برش پرتقال به جذب مواد مغذی کمک کرده و سیستم هضم را تقویت می کند.

درمان یبوست

بیشتر غذاهایی که کودکان می خورند حاوی فیبر غذایی هستند. بنابراین کودک شما ممکن است یبوست داشته باشد. خوردن پرتقال یکی از موثرترین راه حل ها برای پیشگیری و درمان یبوست ناشی از فیبرهای غذایی است. برای درمان یبوست می توانید کمی نارنجی به سالاد کودک خود اضافه کنید.

درمان پوکی استخوان

کودکان بسیار حساس به این بیماری هستند زیرا استخوانهای نرم و ضعیفی دارند پرتقال منبع مواد معدنی مانند کلسیم ، آهن ، روی ، منگنز ، منیزیم و مس است. اینها موادی هستند که از پوکی استخوان جلوگیری می کنند. خوردن هر روز پرتقال بهترین روش درمان پوکی استخوان در کودکان است.

خواص پرتقال، خواص پرتقال برای کودکان